افت قیمت Shiba Inu و BONE به دنبال انتشار اخبار جدید درباره Shibarium

افت قیمت Shiba Inu و BONE به دنبال انتشار برخی حواشی درباره Shibarium
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت شیبااینو و BONE پس از انتشار اخبار جدید در مورد شیباریوم شدیدا کاهش یافت. البته شیبااینو توانست دوباره رشد کند، ولی BONE همچنان در روند نزولی قرار دارد. افت قیمت Shiba Inu و BONE به دنبال انتشار برخی حواشی درباره Shibarium شدیدا نگران کننده بوده و ممکن است تاثیر منفی بر روی اعتماد سرمایه‌گذاران این رمزارزها بگذارد.

افت قیمت Shiba Inu و BONE به دنبال انتشار برخی حواشی درباره Shibarium

در اوایل هفته پس از اولین رونمایی از شبکه‌ی شیباریوم، در جامعه‌ی شیبااینو اختلاف نظراتی ایجاد شد. یکی از اعضای جامعه متوجه شد که شبکه لایه ۲ (L2) از شناسه زنجیره‌ای منتصب به یک پروژه غیرمرتبط استفاده می‌کند. به دلیل عدم اقدام سریع برای پاسخگویی به این نگرانی‌ها، این شایعات بر روند قیمت SHIB و BONE تأثیر مخربی گذاشت.

یکی از توسعه‌دهندگان اصلی Shiba Inu اعلام کرد وقتی نگرانی‌ها توسط کاربران مطرح شد، FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) نیز شکل گرفت و باعث شد توکن‌های اصلی این شبکه از نگرانی‌های کاربران ضربه بخورند.

کال ضائریا در توییتی اعلام کرد که زنجیره‌های انتخاب شده برای عرضه شبکه آلفا به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. به گفته وی، این زنجیره‌ها قبل از استقرار نهایی بررسی نشدند، اما در زمان انتخاب در هیچ پروژه‌ای ثبت نشده بودند. وی در ادامه از استقرار نسخه جدید شبکه بتا با شناسه زنجیره‌ای جدید خبر داد.

وضعیت Shiba Inu Shibarium و آدرس فعال SHIB

اسکن شبکه آزمایشی L2 توسط puppyscan انجام شد و با بررسی داده‌های به دست آمده از آن می‌توان گفت که فعالیت‌های مرتبط افزایش یافته است. میانگین زمان تولید بلاک در شبکه ۵ ثانیه است و تا زمان انتشار این خبر بیش از ۴۰۰ هزار بلاک تولید شده. همچنین تاکنون بیش از ۲,۵۰۰ تراکنش در این شبکه انجام و بیش از ۲,۵۰۰ کیف پول جدید نیز به شبکه وارد شده‌اند.

طبق داده‌های Santiment، در آستانه انتشار Shibarium، تعداد آدرس‌های Shiba Inu (SHIB) نیز افزایش یافته است. تا زمان نگارش خبر، تقریباً ۳۱ هزار آدرس فعال SHIB وجود دارد.

افت قیمت Shiba Inu و BONE به دنبال انتشار برخی حواشی درباره Shibarium

نمودارهای روزانه ۱۵ مارس نشان داند که FUD حول شیبااینو (SHIB) به وضوح افزایش یافته. SHIB پس از انتشار خبر شناسه زنجیره‌ای یکسان با یک شبکه دیگر، ۷/۴۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. با این حال، روز بعد رشد کرد و وارد یک روند صعودی جدید شد.

وضعیت Shiba Inu Shibarium و آدرس فعال SHIB

با این حال روند قیمت BONE به اندازه SHIB مطلوب نبود و سقوط کرد.

Upload Image...

منبع: ambcrypto

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.