انتقال مقدار زیادی بیت‌کوین و اتریوم به صرافی‌ها: روند صعودی بازار متوقف می‌شود؟

انتقال مقدار زیادی بیت کوین و اتریوم به صرافی ها توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۱

پس از رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۲۳ هزار دلار نهنگ‌های بیت‌کوین و اتریوم مقدار زیادی توکن ETH و BTC را به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کردند. انتقال مقدار زیادی بیت کوین و اتریوم به صرافی ها توسط نهنگ ها ممکن است بر بازار این دو رمزارز بزرگ تاثیر زیادی بگذارد. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

انتقال مقدار زیادی بیت کوین و اتریوم به صرافی ها توسط نهنگ ها

پس از ۲۳ هزار دلاری شدن بیت‌کوین نهنگ‌های بیت‌کوین و اتریوم مقدار زیادی از این رمزارزها را به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته، سه نهنگ اتریوم نقل و انتقالات گسترده‌ای را به صرافی‌های ارز دیجیتال Binance و Coinbase انجام دادند. در این نقل و انتقالات، مقدار عظیمی اتریوم به این دو صرافی منتقل شد.

در اولین انتقال صورت گرفته نهنگ اتریوم مقدار ۹۲,۱۷۰ توکن ETH به ارزش ۱۵۰/۹ میلیون دلار را از یک کیف پول ناشناس به بایننس منتقل کرد. این نهنگ حدودا ۱,۰۰۰ ETH به ارزش ۱/۶ میلیون دلار را در کیف پول خود نگه داشته است.

انتقال مقدار زیادی بیت کوین و اتریوم به صرافی ها توسط نهنگ ها

چند ساعت بعد از انجام انتقال قبل، یک نهنگ دیگر اتریوم در چند تراکنش جداگانه ۲۵,۳۶۱ توکن ETH به ارزش ۴۰/۵ میلیون دلار را از یک کیف پول ناشناس به کوین‌بیس منتقل کرد. این نهنگ دارایی اتریوم کیف پول خود را پس از این انتقالات به صفر رساند.

بلافاصله پس از آن، نهنگ دیگر اتریوم  ۱۵,۱۱۰ توکن ETH به ارزش ۲۴/۳ میلیون دلار را به کوین‌بیس منتقل کرد. این نهنگ نیز دارایی اتریوم کیف پول خود را به صفر رساند.

همزمان بیت‌کوین نیز شاهد نقل و انتقالات بزرگی بود. یکی از نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین ۹,۴۷۵ توکن BTC به ارزش ۲۱۹/۵ میلیون دلار را بین دو کیف پول ناشناس جابجا کرد. البته به نظر نمی‌رسد که این مقدار توکن بیت‌کوین به هیچ صرافی رمزارزی منتقل شده باشد.

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۴ درصد کاهش یافته و به ۲۳,۰۴۵ دلار رسیده. اتریوم در روز گذشته با ۰/۶ درصد افزایش به ۱,۵۹۸ دلار رسیده است.

منبع: dailyhodl

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.