پیش بینی افزایش قریب الوقوع قیمت ADA

افزایش قریب الوقوع ADA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ مهر ۱۴۰۰

نمودارها و سرمایه گذاران حوزه رمزارزها همگی یک چیز می‌گویند و آن این است که کاردانو در حال تجربه یک سیر نزولی عجیب می‌باشد. این دارایی دیجیتالی در حال حاضر همراه با بقیه ارزهای بازار یک ریزش و افت قیمت شدید را تجربه می‌کند. این ریزش بازار به دلیل مشکلات شرکت املاک چینی Evergrande است. با این تغییر بزرگ در بازار، که ارزش تمامی ارزها روند نزولی دارد، پیش بینی افزایش قریب الوقوع ADA، می‌تواند برای معامله گرها امید بخش باشد. با بیتستان همراه باشید تا دلایل افزایش قیمت ADA را بیان کنیم.

این روزها اخبار کمتری از بیت کوین به گوش می‌رسد و همین اخبار هم از کاهش قیمت این ارز خبر می‌دهند. علاوه بر بیت کوین، بازار آلت کوین‌ها نیز با کاهش قیمت همراه شده. کاردانو نیز در این سقوط بازار، به پایین‌ترین سطح خود رسید که از ماه اوت تا به حال دیده نشده بود.

شاخص‌های فعلی نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال کاهش قیمت بیشتری را به خود خواهند دید. اما Nigel Green، مدیرعامل deVere معتقد است:

اگرچه ممکن است ADA با کاهش قیمت مواجه شود، اما قطعا از دور رقابت خارج نخواهد شد.

پیش بینی افزایش قریب الوقوع قیمت ADA

دلیل افزایش قیمت کاردانو چیست؟

Nigel Green به پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر و اضافه شدن قابلیت قرارداد هوشمند به بلاک چین در این پروژه اشاره کرد. به همین دلیل، گرین اشاره می‌کند که افزایش قریب الوقوع ADA به زودی رخ خواهد داد و این ارز دیجیتال به بالاترین قیمت خود در تاریخ خواهد رسید.

مدیرعامل deVere در گفتگو با اینسایدر اشاره کرد که:

کاردانو در حال حاضر به عنوان یک ارز رمزنگاری شده سبز شهرت دارد. از این رو رسیدن قیمت این دارایی دیجیتال تا پایان سال 2021 به 4 دلار را ممکن می‌داند.

اگر این گفته درست باشد، کاردانو می‌تواند یک رشد 91 درصدی را شاهد باشد.

سازنده کاردانو شرایط جدیدی را برای قراردادهای هوشمند پیشنهاد می‌دهد

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

دلیل اصلی موضع سرسختانه گرین در قبال کاردانو مربوط به برنامه‌های کاربردی شبکه است. افزودن قراردادهای هوشمند اخیر، بازار پررونق امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به کاردانو آورده و بار دیگر موارد استفاده از بلاک چین را افزایش داده است. مدیر عامل deVere معتقد است که توانایی این شبکه در حل مشکلات، یک نیروی محرک اصلی است.

گرین به Insider گفت:

هدف ارز رمزنگاری شده، مدت زمان حضور آن در بازار، سرمایه بازار و راه حل‌های اساسی آن برای مشکلات حال حاضر، مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. به احتمال زیاد ارزهای رمزنگاری شده‌ای که مشکلات را حل می‌کنند، بیش  از آن‌هایی که این مشکل را حل نمی‌کنند، موفق خواهند شد. هرچه مدت زمان حضور یک ارز رمزنگاری شده در بازار بیشتر باشد، اعتماد بیشتری به آن جلب شده و ارزهای رمزنگاری شده که در شبکه‌های قوی توسعه می‌یابند، عمر طولانی‌تری در بازار خواهند داشت.

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

پیش بینی افزایش قیمت اتریوم به دنبال افزایش قریب الوقوع ADA

چشم انداز صعودی گرین تنها برای کاردانو نیست. مدیرعامل deVere همچنین توضیح داد که پیش بینی او برای افزایش قیمت اتریوم، به اندازه افزایش قریب الوقوع ADA، است. در این گفت و گو، دلایل پیش بینی افزایش قیمت اتر با دلایلی که برای کاردانو ارائه شده بود یکسان بود.

به گفته او موارد استفاده گسترده این دو ارز پایه، برای کاربران مهم است و همین باعث افزایش بیشتر قیمت آن‌ها در بازار خواهد بود. همچنین گفت: علاقه سرمایه گذاران نیز نسبت به این پروژه افزایش یافته است، که باعث شده این رمزارز از بیشتر پروژه‌های موجود در بازار ارزشمندتر شود.

منبع: newsbtc

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.