پیش‌بینی رشد قیمت لایت‌کوین توسط پیتر برنت!

پیش بینی رشد قیمت لایت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۰

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر پر سابقه بازارهای مالی پس از رشد ۴۳ درصدی لایت‌کوین در ۳ روز اخیر، انتظار دارد این رشد ادامه پیدا کند. طبق تحلیل تکنیکال برنت، سطح ۴۰۰ دلاری نخستین مقاومت مهمی است که پیش روی این ارز دیجیتال قرار دارد. برای اطلاع از خبر پیش بینی رشد قیمت لایت کوین با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی رشد قیمت لایت کوین

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر پر سابقه بازارهای مالی در جدیدترین توییتر منتشر شده خود بیان کرد که انتظار دارد لایت‌کوین با قیمتی بیش از ۳۹۵ دلار در سال ۲۰۲۱ معامله شود. علاوه بر این توییت، معامله‌گر نمودار لایت‌کوین را به اشتراک گذاشته است که در آن کاربران می‌توانند شکستن خط مقاومت را مشاهده کنند.

پیش بینی رشد قیمت لایت کوین

منطقه مقاومت مشخص شده با بالاترین قیمت لایت‌کوین در ماه می یعنی ۴۱۴ دلار در ارتباط است. درست پس از رسیدن به ATH جدید، بازار کریپتو در عرض چند روز ۶۰ درصد کاهش یافت که منجر به روند نزولی لایت‌کوین شده بود.

چرا رابین هود عجله ای برای لیست کردن شیبا اینو ندارد؟

ادامه خبر را بخوانید

پس از اینکه بازار روند نزولی داشت، بیشتر معامله‌گران در لایت‌کوین سرمایه‌گذاری نکردند. بر اساس گزارشات، یک اعلان جعلی منتشر شد که مبنی بر پذیرش لایت‌کوین توسط Walmart بود. این اعلان جعلی منجر به رشد لایت‌کوین شد.

برخی از کاربران خاطرنشان کردند که عملکرد لایت‌کوین در برابر رقیب اصلی خود یعنی اتریوم، غیرقابل قبول بود. آن‌ها اذعان داشتند که اتریوم دائما در حال افزایش است و لایت‌کوین یا در یک محدوده حرکت می‌کند یا در حال کاهش است.

منبع خبر: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.