چرا رابین هود عجله ای برای لیست کردن شیبا اینو ندارد

رابین هود عجله ای برای لیست کردن شیبا اینو ندارد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: معامله‌گران ارزهای دیجیتال رابین‌هود دائما از مدیران این شرکت زمان لیست شدن شیبااینو را پیگیری می‌کنند. اما با این حال رابین هود عجله ای برای لیست کردن شیبا اینو ندارد. اما این صرافی چه سیاستی را دنبال می‌کند؟

کریستین براون (Christine Brown)، مدیر ارشد اجرایی Robinhood Crypto، در رویداد زنده امروز گفت که این شرکت برای لیست کردن شیبااینو به زمان نیاز دارد و رابین هود عجله ای برای لیست کردن شیبا اینو ندارد. براون در مورد تصمیم به فهرست دارایی‌های خاص گفت: این شرکت مسیر Coinbase را دنبال نمی‌کند.

مدیر عامل رابین‌هود، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، قول داده است که این صرافی را به “آمازون دارایی‌ها” تبدیل خواهد کرد و هر دارایی قانونی را در آن فهرست می‌کند. اما با این حال او از لیست کردن شیبا امتناع می‌کند.

براون گفت:

من فکر می‌کنم که استراتژی ما کمی متفاوت از بسیاری از صرافی‌های بازار است. اغلب آن‌ها در حال حاضر برای فهرست کردن بیشترین دارایی‌های ممکن رقابت می‌کنند. ما فکر می‌کنیم که سود کوتاه‌مدتی که قرار است از فهرست کردن شیبا به دست بیاوریم، برای کاربران ارزش معامله بلندمدت را ندارد.

براون مجددا تاکید کرد که رابین‌هود اولین شرکت بی‌خطر است و افزود:

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که در ارزیابی‌های نظارتی خوب عمل می‌کنیم.

پرداخت با شیبا اینو در سینماهای AMC امکان پذیر خواهد شد

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

رابین‌هود همانند روزهای اولیه کوین‌بیس محتاط است

Robinhood، اپلیکیشن معامله ارزهای دیجیتال،پیش از این به دلیل سیاست‌های محافظت از مشتری خود مورد انتقاد قرار گرفته بود. اما با ورود کریستین براون، او به طور مداوم بر ایمنی مشتری و انطباق با قوانین برای خرید ارزهای رمزنگاری شده تاکید کرده است، که بازتاب روزهای اولیه کوین‌بیس است.

کوین‌بیس قبل از تبدیل شدن به اولین صرافی عمومی ارز دیجیتال در ایالات متحده، از فهرست کردن بسیاری از توکن‌ خودداری می‌کرد. کوین‌بیس برخلاف بایننس و سایر صرافی‌ها، رویکرد محتاطانه‌ای را ترجیح می‌داد. این صرافی در ابتدا دارایی‌های تثبیت‌شده مثل بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک و لایت‌کوین را در فهرست خود وارد کرد.

منبع: decrypt

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.