لیست شدن شیبا اینو در TastyWorks

لیست شدن شیبا اینو در TastyWorks
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۰

شیبااینو، دومین رمزارز معروف میم، با دستاوردهای اخیر خود در مرکز توجه قرار گرفت و صرافی‌های معروف زیادی این رمزارز را در لیست سکه‌های قابل مبادله خود قرار دادند. لیست شدن شیبا اینو در TastyWorks، پس از امتناع رابین‌هود از فهرست کردن آن، یک خبر خوب برای جامعه شیبااینو است. جزئیات خبر را در ادامه بخوانید.

لیست شدن شیبا اینو در TastyWorks

TastyWorks، روز پیش اعلام کرد که پشتیبانی از ارز دیجیتال شیبااینو را به سرویس خود اضافه کرده است. رقیب رابین‌هود، در اوایل فوریه معاملات ارزهای دیجیتال را روی پلتفرم خود راه‌اندازی کرد. مدیر عامل شرکت اسکات شریدان (Scott Sheridan) ادعا کرد که دلیل راه‌اندازی این پلتفرم، علاقه زیاد مشتریان به دارایی‌های رمزنگاری شده است.

کاربران TastyWorks، از ابتدای راه‌اندازی پلتفرم معاملات، قادر به معامله چهار ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین‌کش و لایت‌کوین بودند.

در ماه ژانویه، شرکت اصلی این کارگزاری، توسط ارائه‌دهنده تجارت آنلاین IG Group به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

همچنین Public.com، یکی دیگر از رقبای رابین‌هود، شیبااینو را در ماه اکتبر فهرست کرده است. همچنین اوایل این هفته، پلتفرم تجارت آنلاین پیشرو کانادا نیز، شیبااینو، داغ‌ترین ارز دیجیتال را به لیست خود اضافه کرد.

شیبااینو پس از 50 درصد سقوط از اوج خود، بار دیگر در حال اوج گرفتن است. طبق داده‌های CoinMarketCap، طی 24 ساعت گذشته، قیمت شیبااینو بیش از 15 درصد افزایش یافته است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.