LTC
Litecoin - لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

لایت کوین چیست؟

پروژه ارز دیجیتال لایت کوین (Litecoin) توسط یک جوان چینی به‌‌نام چارلی لی (Charlie Lee)، در تاریخ هفتم اکتبر ۲۰۱۱، در وب‌سایت گیت‌هاب (GitHub) معرفی و ۵ روز بعد از این تاریخ به‌طور رسمی راه‌اندازی شد. چارلی لی از از کارمندان سابق گوگل و کوین بیس و یکی از محققان حوزه ارزهای دیجیتال است؛ او تصمیم داشت نسخه ساده بیت کوین را ارائه دهد. هدف اصلی پروژه لایت کوین گسترش استفاده بیشتر از رمزارزها در زندگی روزمره افراد بود. شبکه Litecoin یک پروژه متن‌باز مبتنی بر بلاکچین است که یک توکن بومی با نماد اختصاری LTC دارد. ارز دیجیتال LTC از طریق فرایند استخراج ایجاد می‌شود و تعداد آن به ۸۴ میلیون سکه محدود شده است. استخراج ارز LTC به‌دلیل ساز‌وکارهایی که در شبکه مشخص شده است، ساده و سریع انجام می‌شود و به نسبت استخراج بیت کوین بسیار کم هزینه‌تر است و انرژی کم‌تری نیاز دارد.

خرید لایت کوین

کاربران سامانه رمزارز بیتستان می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در مدت زمانی کوتاه و با روشی ساده اقدام به خرید ارز دیجیتال LTC کنند. شما می‌توانید با بررسی و مطالعه مقالات تحلیل لایت کوین در وبلاگ بیتستان، زمانی ایده‌آل و شرایطی مناسب را برای خرید این ارز تعیین کنید. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های کاربران در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال هستند.

فروش لایت کوین

فروش لایت کوین در بیتستان آسان و سریع انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در وب‌سایت ما در کوتاه‌ترین زمان و به آسانی دارایی LTC خود را به ریال یا سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان تبدیل کنید. پیشنهاد ما به شما برای انجام معامله‌ای دقیق‌تر و پر‌سودتر مطالعه مقالات تحلیلی وبلاگ بیتستان است که به‌طور هفتگی منتشر می‌شوند. همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی در ۲۴ ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما در حوزه مبادلات ارزهای دیجیتال هستند.

اخبار و تحلیل‌های لایت کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های لایت‌ کوین