خبر خوب برای دارندگان لایت‌کوین: قیمت LTC به 106 دلار رسید

رشد 12 درصدی قیمت LTC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: طبق داده‌های موجود، قیمت لایت‌کوین با رشد قابل توجه 12 درصدی در 24 ساعت گذشته، به سطح 106 دلار رسیده است. به دنبال رشد 12 درصدی قیمت LTC، حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز 175 درصد رشد کرد و به 1.87 میلیارد دلار رسید.

رشد 12 درصدی قیمت LTC

طبق داده‌های بلاک‌چینی موجود، لایت‌کوین در 24 ساعت گذشته 12 درصد رشد کرده و به سطح 106 دلار رسیده. با توجه به گفته‌های تحلیلگر باتجربه ارزهای دیجیتال، Rekt Capital احتمالا قیمت لایت‌کوین در بازه زمانی کوتاه مدت نزدیک به 22 درصد رشد کند. به گفته‌ی این تحلیلگر، رشد اخیر قیمت، نشان دهنده پایان یک روند نزولی طولانی مدت و آغاز یک روند صعودی جدید برای LTC است.

به نظر این تحلیلگر، گاوهای بازار باید در چند روز آینده قیمت این ارز دیجیتال را بالای سطح 94 دلار نگه دارند. Rekt Capital پیش‌بینی می‌کند که LTC در روزهای آتی رشد بیشتری خواهد داشت و در صورت آغاز روند صعودی، قیمت به فراتر از سطح 150 دلار نیز خواهد رسید.

رشد 12 درصدی قیمت LTC

به گفته فعالان بازار، یکی از دلایل این رشد، خرید این ارز دیجیتال توسط ماینرهای بازار بوده است. با توجه به داده‌های IntoTheBlock، ماینرهای لایت‌کوین در ماه مارس 150,000 رمزارز LTC جمع‌آوری کرده‌اند و مجموع دارایی‌های خود را به 2.2 میلیون LTC رسانده‌اند.

علاوه بر این، داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که نرخ بهره باز (OI) لایت‌کوین به میزان شگفت‌آوری، 44 درصد افزایش یافته و به سطح 678.86 میلیون دلار رسیده است. این افزایش در OI نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در تلاش برای رشد بیشتر قیمت این ارز دیجیتال هستند.

منیع: coin-turk

لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.