حجم معاملات CRV حدود 97 درصد کاهش یافت!

کاهش ۹۷ درصدی حجم معاملات CRV
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: حجم معاملات توکن CRV، توکن بومی صرافی غیر متمرکز کرو، تقریبا 97 درصد افت کرده. کاهش ۹۷ درصدی حجم معاملات CRV ناشی از هکی است که دو ماه پیش در این پلتفرم رخ داده بود. طبق گزارشات Kaiki، حجم معاملات این توکن به خصوص در صرافی‌های متمرکز مانند صرافی بایننس تا 7 میلیون دلار افت کرده است.

کاهش ۹۷ درصدی حجم معاملات CRV

حجم معاملات توکن CRV که توکن بومی صرافی غیر متمرکز کرو است، تقریبا 97 درصد افت کرده. این کاهش ناشی از هکی است که دو ماه پیش در این پلتفرم رخ داده بود. طبق گزارشات Kaiki، حجم معاملات این توکن در صرافی‌های متمرکز مانند صرافی بایننس از 300 میلیون دلار به 7 میلیون دلار کاهش یافته است.

کاهش ۹۷ درصدی حجم معاملات CRV

در بازار ارزهای دیجیتال؛ کاهش حجم معاملات اغلب نشانه‌ی کمتر شدن علاقه کاربران به خرید یک دارایی است. با کاهش حجم معاملات، میزان نقدینگی موجود در بازار یک توکن نیز کاهش می‌یابد؛ چرا که کاربران اقدام به فروش دارایی خود می‌کنند.

طبق گزارشات DeFiLlama، ارزش کل قفل شده صرافی Curve بعد از هک صورت گرفته، از 3/25 میلیارد دلار به 2/17 میلیارد دلار کاهش یافته است. کاهش حجم معاملات CRV بعد از ماه ژوئیه وضعیت را بدتر کرد و باعث از دست رفتن بیش از 50 میلیون دلار دارایی شد. با وجود اینکه صرافی این وجوه را بازیابی و به صاحبان آن‌ها بازگرداند، اما افت قیمت این توکن ادامه دارد.

کاهش ۹۷ درصدی حجم معاملات CRV

در هک رخ داده در ماه گذشته، هکرها از استخرهای مختلف Curve stablecoin با استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر Vyper، یک زبان برنامه‌نویسی که برای ایجاد قراردادهای هوشمند در اتریوم استفاده می‌شود، سوء استفاده کردند. تمام استخرهای Curve خودکار هستند و این ویژگی به هکرها اجازه می‌دهد تا چندین استخر را از طریق یک حفره‌ی امنیتی موجود، تخلیه کنند.

به دنبال این هک نیر توکن CRV به شدت کاهش یافت و از سطح 0/74 دلار به 0/48 دلار سقوط کرد. روند نزولی این توکن همچنان ادامه دارد و در حال حاضر، CRV با قیمت 0/40 دلار معامله می‌شود. (پایین‌ترین قیمت ثبت شده در سال 2023)

کاهش ۹۷ درصدی حجم معاملات CRV

منبع: newsbtc

کرو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.