ارزش بازار میم‌کوین PEPE بیش از ۱ میلیارد دلار افت کرد: خطر در کمین سرمایه‌گذاران pepe

افت ۱ میلیاردی ارزش بازار میم کوین PEPE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: ارزش بازار میم‌کوین PEPE بعد از رسیدن به اوج تاریخی خود در ۶ می، ۱/۱ میلیارد دلار کاهش یافت. با وجود افت ۱ میلیارد دلاری ارزش بازار میم کوین PEPE نهنگ‌های بازار همچنان مشغول خرید این توکن هستند.

افت ۱ میلیارد دلاری ارزش بازار میم کوین PEPE

ارزش بازار میم‌کوین PEPE بعد از رسیدن به اوج تاریخی خود در ۶ می، ۱/۱ میلیارد دلار کاهش یافت. با وجود افت ۱ میلیاردی ارزش بازار میم کوین PEPE نهنگ‌های بازار همچنان مشغول به خرید این توکن هستند.

طبق گزارش CoinGecko، در پنج روز گذشته از ۶ می تا ۱۰ می، قیمت این توکن بیش از ۵۶ درصد کاهش یافته و از ۰/۰۰۰۰۰۴۳۱ دلار به ۰/۰۰۰۰۰۱۹۳ دلار سقوط کرده. روند نزولی قیمت پپه نیز باعث شد ارزش کل بازار آن از اوج ۱/۸۲ میلیارد دلاری به ۸۲۰ میلیون دلار کاهش یابد.

افت ۱ میلیاردی ارزش بازار میم کوین PEPE

با توجه به گزارش‌های شرکت Matrixport، کاهش شدید قیمت پپه می‌تواند ناشی از فروش این توکن به خرده فروشان باشد. طبق همین گزارشات شتاب قیمت اخیر این توکن نیز ناشی از خرید آن توسط سرمایه‌گذاران آسیایی بود.

افت ۱ میلیاردی ارزش بازار میم کوین PEPE

جالب است بدانید که با لیست شدن توکن PEPE در صرافی بایننس، سپرده‌های موجود در شبکه اتریوم نیز به بالاترین حد خود از سال ۲۰۲۱ رسید.

شرکت Santiment همچنین اظهار داشت که خریداران اولیه Pepe با انتقال دارایی‌های خود که عمدتا از طریق مبادله ETH در صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Uniswap و ۱inch صورت می‌گرفت، باعث افزایش میزان سپرده‌های اتریوم شده‌اند.

شایان ذکر است که با وجود افت شدید ارزش بازار PEPE، بسیاری از نهنگ‌های معروف بازار این توکن را در قیمت‌های پایینی خریداری می‌کنند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.