عرضه NFTهای فیلم جدید ماتریکس توسط کمپانی بزرگ Warner Bros

عرضه NFTهای فیلم جدید ماتریکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۰

کمپانی بزرگ فیلم سازی برادران وارنر (Warner Bros) آواتارهای فیلم Matrix را در قالب توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) با چالش قرص آبی و قرص قرمز راه‌اندازی می‌کنند. این مورد نشان دهنده اهمیت بازار NFTها برای کمپانی‌های بزرگی مثل Warner Bros است که بدون شکن موجب خواهند شد تا آینده ارزهای دیجیتال بسیار روشن باشد. با بیتستان همراه باشید تا عرضه NFTهای فیلم جدید ماتریکس را بررسی کنیم.

عرضه NFTهای فیلم جدید ماتریکس

برادران وارنر، یکی از کمپانی‌های بزرگ فیلم سازی در جهان، پس از انتشار کلکسیون‌های رسمی Space Jam NFT، از راه‌اندازی مجموعه‌ توکن‌ای غیرقابل تعویض (NFT) برای فیلم جدید خود یعنی The Matrix Resurrections خبر داد. انتشار توکن‌های NFT فیلم Matrix از ۳۰ نوامبر آغاز می‌شود، زیرا کمپانی برادران وارنر قصد دارد ۱۰۰,۰۰۰ NFT فیلم Matrix Resurrections را منتشر کند.

برادران وارنر با انتشار توکن‌های غیر قابل تعویض فیلم جدید ماتریکس به تعدادی از شرکت‌های معروف مانند Fox ،Lionsgate ،Dolphin و ViacomCBS خواهد پیوست که اقدام به چنین کاری کرده‌اند. کمپانی‌ها بزرگی مثل WWE و UFC، شرکت‌هایی که بر روی ورزش‌های خاصی مانند کشتی حرفه‌ای و هنرهای رزمی متمرکز هستند، نیز وارد فضای NFT شده‌اند.

در زیر می‌توانید خبر همکاری باشگاه بارسلونا با Ownix برای راه اندازی NFT را هم بخوانید

همکاری باشگاه بارسلونا با Ownix برای راه اندازی NFTهای مخصوص این باشگاه

اکنون برادران وارنر در حال همکاری با Nifty’s برای انتشار NFT برای فیلم آینده “The Matrix Resurrections” است که قرار است در ۲۲ دسامبر اکران شود.

NFT‌های این فیلم در ۳۰ نوامبر منتشر خواهند شد، اما در ۱۶ دسامبر، صاحبان این توکن‌های غیر قابل معاوضه می‌توانند یک قرص آبی یا یک قرص قرمز انتخاب کنند و تاثیر آن بر روی توکن NFT خود را مشاهده نمایند.

طبق این اعلامیه، Nifty و Warner Bros به حفظ جامعه Matrix NFT با برگزاری چالش‌های مختلفی ادامه خواهند داد.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.