همکاری باشگاه بارسلونا با Ownix برای راه اندازی NFTهای مخصوص این باشگاه

همکاری باشگاه بارسلونا با Ownix برای راه اندازی NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آبان ۱۴۰۰

مدیر عامل Ownix، گای الحنانی (Guy Elhanani)، خبر معرفی ۵ NFT اول باشگاه بارسلونا را در رویداد پایان نوامبر، این باشگاه داد. برای خواندن خبر همکاری باشگاه بارسلونا با Ownix برای راه اندازی NFT با بیتستان همراه باشید.

همکاری باشگاه بارسلونا با Ownix برای راه اندازی NFT

باشگاه بارسلونا با Ownix ​​همکاری کرده است تا مجموعه توکن غیرقابل تعویض خود یا NFT را، با تمرکز بر تقویت ارتباط با مخاطبان جهانی خود، راه اندازی کند.

بر اساس داده‌های به دست آمده از ویکی‌پدیا، باشگاه بارسلونا در تاریخ ۱۲۲ ساله‌ی خود، ۹۵ قهرمانی داخلی و خارجی به دست آورده است. ۲۶ قهرمانی لیگ ملی و پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز بین افتخارات این باشگاه دیده می‌شود.

دارایی‌های دیجیتالی غیر قابل تعویض از طریق بازار Ownix در هفته آخر نوامبر معامله خواهند شد. این معاملات با استفاده از توکن اصلی ONX انجام می‌شوند.

استقبال سلبریتی‌ها از NFTها برای فروش کلکسیون‌های خود در فضای دیجیتال

برای خواندن ادامه این خبر کلیک کنید

Lorem ipsum dolor sit amet...

مدیر عامل Ownix، گای الحنانی (Guy Elhanan)، در مورد بینش انحصاری خود در مورد این همکاری مصاحبه ای داشت.

مصاحبه کننده: آیا مجموعه NFT فوراً در دسترس هواداران جهانی بارسلونا خواهد بود یا به عنوان مثال، به دارندگان بلیط فصل و سایر گروه‌های اصلی دسترسی زودهنگام داده می‌شود؟

پاسخ الحنانی با این جمله آغاز شد:

ما مجموعه خود را به روی همه هواداران بارسلونا و هر کسی در سراسر جهان باز می کنیم، ما آن را به پایگاه هواداران محدود نمی کنیم.

توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFTها با سرعت به عرصه ورزشی نیز راه پیدا کرده‌اند. دلیل این قضیه تنها جذابیت مالی و سود بالایشان نیست بلکه به عنوان فرصتی برای درگیر کردن طرفداران و حامیان ورزش در سراسر جهان بدون محدودیت است.

برای مثال Dapper Labs ،Sorare و Socios، همگی در این فضای نوپا پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند و با برخی از لیگ‌های حرفه‌ای برتر جهان، باشگاه‌ها و ورزشکاران همکاری می کنند.

Sorare، بازار NFT مبتنی بر اتریوم، اخیراً قراردادهای مشارکتی را با لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا، لالیگا، برای راه‌اندازی کارت‌های دیجیتالی بازیکنان، و همچنین لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا، برای معرفی لحظات ورزشی دیجیتال منعقد کرده است.

گزارشات نشان دهنده‌ی معاملات ۱۷۰ میلیون دلاری این پلتفرم در ۲۰۲۱ هستند و انتظار می‌رود این رقم تا پایان سال دو برابر شود.

مصاحبه کننده: چگونه این دارایی‌ها در بازار عرضه می شوند؟

پاسخ الحنانی به این سوال:

۵ NFT اول در یک رویداد کاری که ظرف چند هفته آینده در تأسیسات FCB برگزار می‌شود، راه‌اندازی خواهند شد. در چند هفته اول پس از راه‌اندازی، این پلتفرم آیتم‌های منحصر به فردی را به عنوان NFT ارائه خواهد کرد. پس از آن، نسخه‌های محدود و مجموعه‌ها نیز به حراج گذاشته می‌شوند.»

در پایان از الحنانی خواسته شد انتظارات خود از استقبال هواداران بارسلونا را به اشتراک بگذارد. الحنانی اشتیاق بسیاری را برای پذیرش این قضیه ابراز کرد. وی بیان کرد هر دو طرف، به دنبال عمیق‌تر کردن روابط خود با یکدیگر هستند و این قضیه کمک بسیاری به آن خواهد کرد.

منبع: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.