همکاری Rival با Cardano برای استفاده از پلتفرم NFT

همکاری Rival با Cardano برای استفاده از پلتفرم NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مهر ۱۴۰۰

کاردانو به شدت در حال افزایش ارتباطات خود است تا بتواند هر چه سریع‌تر افراد بیشتری را جذب پلتفرم NFT و قراردادهای هوشمند خود کند. به تازگی نیز با یک سرویس گیمینگ به نام Rival شروع به همکاری کرده که این خبر توسط خود esports Rival اعلام شده است. با بیتستان همراه باشید تا به خبر همکاری Rival با Cardano بیشتر بپردازیم.

همکاری Rival با Cardano

پلتفرم پیشرو esports Rival رسماً اعلام کرد که با Cardano در ارتباط است تا NFT‌ها را در نمایشگاه Rival به کار ببندد. این خبر برای اولین بار در اجلاس کاردانو منتشر شد. جالب است بدانید، از نظر افرادی که به حوزه رمزارزها هیچ گونه آشنایی ندارند، خبر همکاری Rival با Cardano به عنوان جذاب‌ترین بخش اجلاس کاردانو بود.

Rival خود را به عنوان یک پلتفرمی توصیف می‌کند که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا از بازی‌ها و esports برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنند و درآمد بیشتری از طریق نام تجاری خود کسب نمایند.

مشتریان این پلتفرم، شامل بسیاری از تیم‌های ورزشی هستند، مانند تیم‌های ملی فوتبال (NFL)، تیم‌های ملی بسکتبال (NBA)، تیم‌های باشگاهی لیگ برتر انگلیس (EPL) مثل استون ویلا و واتفورد.

Matt Virtue، مدیرعامل Rival گفت که همکاری با Cardano برای وارد کردن NFT‌ها به شرکت او کمک می‌کند تا تجربه Rival را برای همه افراد شخصی سازی کند.

همچنین در ادامه افزود:

همکاری ما با Cardano نشان دهنده ورود Rival به بلاک چین است و یک گام مهم در تکامل ما به عنوان یک پلتفرم سازمانی جهت گسترده کردن پتانسیل نامحدود در بازی‌ها و esports

موارد بند همکاری کاردانو با پلتفرم ریوال، به لطف پروتکل قرارداد هوشمند Alonzo که فقط دو هفته پیش در ۱۲ سپتامبر ارائه شد، امکان پذیر است.

داده‌های adapools.org نشان می‌دهد که بیش از ۷۰۰۰ قرارداد هوشمند در شبکه مستقر شده است. در روزی که آلونزو راه اندازی شد، تیم هریسون ( Tim Harrison) مدیر بازاریابی و ارتباطات IOHK ، لازم دید که انتظارات را کمی منطقی تر کند. از این رو افزود که کاربران نباید در مراحل اولیه انتظار زیادی داشته باشند.

انتظارات زیادی در مورد این ارتقا وجود دارد. برخی از این انتظارات واقعا بی دلیل و بی جا هستند. توسعه دهندگان Cardano منتظر یک اکوسیستم پیچیده از DAppهای آماده کاربران هستند. به همین دلیل انتظارات باید مدیریت شوند.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.