لیست همکاری‌های پلتفرم PARSIQ در سال ۲۰۲۱: بیش از 50 همکاری با شرکت‌های مختلف

لیست همکاری های پلتفرم PARSIQ در سال ۲۰۲۱
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۰

PARSIQ که یک پلتفرم جدید نظارت بر داده‌های زنجیره‌ای است، قصد دارد با ادغام خود در پروژه‌های برجسته رمزنگاری پیشرفت کرده و کاربران بیشتری را به خود جذب نماید. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با این پلتفرم، مشخص شده که ۵۰ همکاری با سیار پروژه‌های حوزه رمزنگاری در سال ۲۰۲۱ انجام گرفته است. با بیتستان همراه باشید تا لیست همکاری های پلتفرم PARSIQ در سال ۲۰۲۱ را بررسی کنیم.

براساس خبری که در U.Today به اشتراک گذاشته شده، تیم PARSIQ در طول ۹ ماه از سال ۲۰۲۱ موفق شده که ۵۰ قرارداد همکاری با برجسته‌ترین پروژه‌های فعال در زمینه رمزارزها عقد نماید.

طبق لیست منتشر شده، برخی از طرف‌های قرارداد پلتفرم PARSIQ عبارتند از: Polkadot (DOT) ،Solana (SOL) ،Chainlink (LINK)، پروتکل مالی غیرمتمرکز درجه یک Aave Finance (AAVE) و پنکیک سواپ، صرافی غیر متمرکز مبتنی بر BSC

همچنین PARSIQ با برخی از کهنه کاران این صنعت مثل Algorand ،Dash ،Bitfury Crystal ،AllianceBlock و SuperFarm همکاری کرده است.

همکاری های پلتفرم PARSIQ

Tom Tirman مدیرعامل PARSIQ تأکید می‌کند که مشارکت‌های بیشتری در ماه‌های آینده اعلام خواهند شد و افزود:

این نقطه عطف (همکاری با پروژه‌های برجسته حوزه بلاک چین) نمادی از پتانسیل عظیم نظارت و اتوماسیون زنجیره‌ای در هر دو حوزه رمزنگاری و تجارت سنتی است.

مشارکت‌های جدید در کنار توسعه سریع محصول اعلام خواهند شد و به کاربران PARSIQ توانایی بیشتری خواهند داد تا اقدامات خود را با منابع متعدد داده‌های زنجیره‌ای در زمان واقعی تنظیم کنند.

۲۰۲۱، سالی بسیار مهم و بزرگ برای تیم PARSIQ:

در سال ۲۰۲۱، تیم PARSIQ موفق به اخذ ۳ میلیون دلار از برخی VCهای برتر مثل Krypital Group ،Transfero Swiss ،Sanctum Ventures ،CoinUnited ،Mindworks VC و Elevate Ventures شده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.