قیمت لونا کلاسیک در پی انتشار خبر بروزرسانی‌های شبکه، 15 درصد رشد کرد

رشد ۱۵ درصدی قیمت لونا کلاسیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: با انتشار اخبار مبنی بر ارتقاء بلاک‌چین Terra Luna Classic، قیمت توکن بومی این شبکه (لونا کلاسیک) 15 درصد رشد کرد. با رشد 15 درصدی قیمت لونا کلاسیک، حجم معاملات توکن نیز 120 درصد افزایش یافت.

رشد 15 درصدی قیمت لونا کلاسیک

بر اساس گزارشات ارائه شده، بلاک‌چین Terra Luna Classic در آستانه ارتقاء جدیدی قرار گرفته. به گفته توسعه دهندگان این شبکه، با بروزرسانی که قرار است صورت گیرد، امنیت شبکه افزایش یافته و عملکرد آن بهبود می‌یابد. با انتشار اخبار مبنی بر این بروزرسانی، قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته، 15 درصد رشد کرد.

به‌روزرسانی که طبق زمان‌سنج StakeBin در ارتفاع بلوک 13215800 در ساعت 14:00 UTC انجام می‌شود، Terra Classic را با دیگر بلاک‌چین‌ها، مانند Terra 2.0 و دیگر زنجیره‌های Cosmos برابر می‌کند. در نتیجه، پروژه‌ها و توسعه دهندگان را قادر خواهند بود تا ساخت و استقرار dApps را در زنجیره Terra Classic از سر بگیرند.

شایان ذکر است که این بروزرسانی نقش مهمی در ادغام حساب‌های بین زنجیره‌ای (ICA) در بلاک‌چین ترا دارد. معرفی ICA برنامه‌های هوش مصنوعی، انتقال Block Entropy به زنجیره Terra Classic را تسهیل می‌کند.

همانطور که در بخش بالا نیز بیان نمودیم، با انتشار اخبار مبنی بر بروزرسانی، قیمت لونا تنها در 24 ساعت 15 درصد رشد کرد. با این رشد، حجم معاملات توکن نیز 120 درصد افزایش یافت. جالب است بدانید همزمان با این رشد، بیش از 63 میلیارد توکن لونا سوزانده شد.

رشد ۱۵ درصدی قیمت لونا کلاسیک

منبع: ethnews

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.