پیش بینی تحلیلگران در مورد رشد بازار NFTها: بازار NFTها تا سال ۲۰۲۷ حدودا ۳۵ درصد رشد می‌کند!

پیش بینی تحلیلگران در مورد رشد بازار NFTها تا سال ۲۰۲۷
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

با رشد بازار NFTها و شناخته شدن این بازار، تحلیلگران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال آینده NFTها را پیش‌بینی کردند. طبق پیش بینی تحلیلگران در مورد رشد بازار NFTها تا سال ۲۰۲۷، این صنعت 35 درصد رشد خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی تحلیلگران در مورد رشد بازار NFTها تا سال ۲۰۲۷

شرکت تحقیقاتی Markets and markets آینده توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) را تا سال ۲۰۲۷ پیش‌بینی کرد. طبق پیش بینی این شرکت، بازار NFTها تا سال ۲۰۲۷ حدودا ۳۵ درصد رشد می‌کند.

بر این اساس، ارزش بازار NFTها نیز تا پایان سال ۲۰۲۷ به ۱۳/۶ میلیارد دلار خواهد رسید. مشارکت بیشتر اینفلوئنسرها، صنعت بازی و افزایش تقاضا برای آثار هنری دیجیتال از عواملی هستند که در این ۵ سال منجر به رشد بازار NFTها می‌شوند.

رشد nftها تا سال 2027

این شرکت بیان کرد که خرده فروشی و مدیریت زنجیره تامین در بستر بلاک‌چین‌ها نیز از عواملی هستند که به رشد بیشتر این بازار کمک خواهند کرد.

بازار NFTها زمینه‌ای را برای خریداران و فروشندگان نو پا فراهم می‌کند. با استفاده از این بازار خریداران و فروشندگان می‌توانند به سودهای هنگفتی دست یابند. یکی از عناصری که منجر به رشد بازار NFTها در آسیا و چین شد، مقاومت این کشورها در برابر ارزهای دیجیتال بود.

رشد 35 درصدی nftها

ناگفته نماند که شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین نیز پیش بینی کرده که تا سال ۲۰۲۵ ارزش بازار NFTها به ۸۰ میلیارد دلار می‌رسد. در حال حاضر، خرید و فروش آثار هنری دیجیتال نقش زیادی در شناخته شدن NFTها ایفا کرده‌اند.

سازندگان NFTها امیدوارند که در سال‌های آینده این صنعت تبدیل به راهی برای کسب درآمد از متاورس باشد.

منبع: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.