عبور بیت‌کوین از سطح ۲۱ هزار دلار: بازار روند صعودی به خود خواهد گرفت؟

عبور بیت کوین از سطح ۲۱ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ دی ۱۴۰۱

بیتستان: طبق داده‌های Coingecko ظهر ۱۴ ژانویه شاهد عبور بیت کوین از سطح ۲۱ هزار دلار بودیم که نشانه‌ی بسیار خوبی برای بازار رمزارزها است. با توجه به این که بیت‌کوین پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، افزایش قیمت آن باعث افزایش ارزش آلت کوین‌های دیگر نیز خواهد شد.

عبور بیت کوین از سطح ۲۱ هزار دلار

داده‌های Coingecko نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین ظهر ۱۴ ژانویه به ۲۱,۰۸۳ دلار و ارزش بازار آن به ۴۰۳ میلیارد دلار رسیده. این تغییر نشان دهنده افزایش ۱۲ درصدی قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت اخیر است.

عبور بیت کوین از سطح ۲۱ هزار دلار

داده‌های Coingecko همچنین نشان می‌دهند که ۲۴۵ میلیون دلار در سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده، در حالی که ۲۵۵ میلیون دلار بیت‌کوین در این مدت توسط خریداران خریداری شده است.

هیچ رویداد مهمی جدیدا رخ نداده که بتوانیم این روند مثبت بیت‌کوین را به آن ربط بدهیم. البته این تغییر در احساسات سرمایه‌گذاران می‌تواند نتیجه‌ی فقدان اخبار بد حول این رمزارز باشد. البته باید به این قضیه نیز اشاره کرد که بحران‌های بزرگی مانند سقوط FTX در حال محو شدن هستند که این خود می‌تواند تاثیر به سزایی در آغاز فعالیت سرمایه‌گذاران داشته باشد.

بیت‌کوین معمولاً بازار کریپتو را رهبری می‌کند، پس می‌توان گفت عملکرد امروز آن به رشد کلی بازار کریپتو کمک کرده است. کل ارزش بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش داشته و حدود ۱/۰۲ تریلیون دلار تخمین زده می‌شود. بیت‌کوین و در کل، بازار کریپتو امروز بهتر از بازار سهام عمل کردند.

منیع: cryptoslate

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.