ارزش اتریوم ۱۱ درصد افزایش یافت: جامعه اتریوم به ادغام امیدوار است

افزایش ۱۱ درصدی اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مرداد ۱۴۰۱

همه نگاه‌ها به ادغام اتریوم است که ماه سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. جامعه‌ی اتریوم نسبت به ادغام این شبکه بسیار خوش‌بین است و یکی از نشانه‌های این قضیه را می‌توان افزایش ۱۱ درصدی اتریوم دانست. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش ۱۱ درصدی اتریوم

همه نگاه‌ها به ادغام اتریوم است که ماه سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. البته قبل از آن هنوز مواردی وجود دارد که باید بررسی شوند و این قضیه باعث نگرانی شدید توسعه دهندگان شده است.

با تمام این نگرانی‌ها و موارد پیش آمده با توجه به افزایش قیمت اتریوم می‌توان گفت جامعه‌ی اتریوم هنوز هم به این ادغام امیدوار است و باور دارد اتریوم باز هم جای پیشرفت و بهتر شدن دارد.

میخائیل کالینین، یکی از توسعه‌دهندگان اتریوم، در مورد ایرادات نگران کننده‌ی ادغام اتریوم صحبت کرده و اعلام کرد که مواردی وجود دارند که هنوز ممکن است مشکل ساز شوند.

تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه‌دهنده هسته اتریوم، در ادامه، خبر راه‌اندازی Goerli/Prater Merge را داد.

این‌ها آخرین انتقالات پروتکل اثبات سهام (PoS) شبکه آزمایشی، برای نزدیک شدن به ادغام کامل شبکه هستند. انتظار می‌رود که Prater هفته آینده در ۴ آگوست از طریق ارتقاء Bellatrix اجرا شود. راه‌اندازی ادغام Goerli برای تاریخ بین ۶ تا ۱۲ آگوست برنامه‌ریزی شده است.

همانطور که در توییت آمده است، EIP-4844 قصد دارد تا به شدت هزینه‌های شبکه را کاهش دهد تا انگیزه بیشتری برای کاربران ایجاد کند.

افزایش ۱۱ درصدی اتریوم

وضعیت ETH در حال حاضر

بازار کریپتو به شدت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو واکنش نشان داد. قیمت اتریوم از اوایل ژوئن از سطح ۱۷۵۰ دلار گذشت. میزان خوش‌بینی و امیدواری به اکوسیستم اتریوم در حال افزایش است و آماده سازی Merge یا ادغام نیز در حال انجام است.

همچنین انتظار می‌رود که احساسات معامله‌گران تغییر کرده و حتی ممکن است قیمت بیت‌کوین برای مدت کوتاهی از ۲۴ هزار دلار نیز عبور کند.

منبع: ambcrypto

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.