نهنگ‌ها ۵۰ میلیون ریپل جابه‌جا کردند: قیمت هفتمین رمزارز بزرگ بازار افزایش پیدا خواهد کرد؟

جابجایی۵۰ میلیون ریپل توسط نهنگ های بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۱

آمار منتشر شده توسط  Whale Alert خبر از جابجایی۵۰ میلیون ریپل توسط نهنگ های بزرگ می‌دهند. این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت توکن XRP طی هفته گذشته نزدیک به ۱۳ درصد کاهش یافته و امیدی به افزایش قیمت آن نبود. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

همانطور که توسط سرویس ردیابی رمزارز Whale Alert گزارش شده، ۱۵ ساعت پیش، شرکت Ripple fintech مبلغ ۱۶,۷۸۹,۱۹۷ دلار XRP را جابه جا کرده است. این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت توکن XRP در هفت روز گذشته نزدیک به ۱۳ درصد کاهش یافته و امیدی به افزایش قیمت آن نبود.

مقصد جابه‌جایی میلیون‌ها XRP کجا بود؟

غول رمزارز Ripple Labs که در سانفرانسیسکو واقع شده در یک تراکنش ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ XRP به ارزش تقریبی ۱۷ میلیون دلار جابه‌جا کرده است.

با این که این تراکنش به کیف پولی ناشناس منتقل شده، ولی جزئیات فاش شده توسط کاوشگر Bithomp XRP نشان می‌دهند که ریپل وجوه را به یکی از کیف پول‌های از پیش تعیین شده‌ی خود به نام RL18-VN منتقل کرده است.

مقصد جابه‌جایی میلیون‌ها XRP کجا بود؟

در زمان نگارش این خبر، ریپل، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار، با قیمت ۰/۳۴۵۹ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. در طول هفته گذشته، ریپل نزدیک به ۱۳ درصد کاهش داشته، اما طبق آمار CoinMarketCap، در ۲۴ ساعت گذشته، به طور جزئی افزایش قیمت کمی نیز تجربه کرده است.

Whale Alert همچنین گزارش داد که سه تراکنش عظیم دیگر توکن XRP، صورت گرفته و Bitso، شریک اصلی Ripple ODL در مجموع ۵۵,۳۰۰,۰۰۰ XRP به کیف پول‌های خود منتقل کرده است. پس از آن کیف پول‌های ناشناس دیگری ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ XRP و ۳۲,۵۰۰,۰۰۰ XRP به صرافی Bitstamp منتقل کرده‌اند.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.