امکان پرداخت هزینه‌های سفارش از مک دونالد در لوگانو سوئیس با بیت‌کوین و تتر فراهم شد

پذیرش پرداخت های بیت کوین و تتر توسط مک دونالد در سوییس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: فست‌فود زنجیره‌ای مک دونالد پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت را در شهر لوگانو سوئیس آغاز کرد. در پی پذیرش پرداخت های بیت کوین و تتر توسط مک دونالد در سوئیس، بنیاد تتر نیز به حمایت از آن پرداخت. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

پذیرش پرداخت های بیت کوین و تتر توسط مک دونالد در سوئیس

فست‌فود زنجیره‌ای مک دونالد پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت را در شهر لوگانو سوئیس آغاز کرد. این اطلاعیه در توییتی که توسط مجله بیت‌کوین منتشر شده بود، در 3 اکتبر به صورت عمومی اعلام شد. ابن مجله روز گذشته ویدیویی را از سفارش غذا در کیوسک دیجیتال مک دونالد منتشر کرد که هزینه آن با ولت ارزهای دیجیتال پرداخت شد.

اخیرا روند نزولی بازار روحیه بسیاری از سرمایه‌گذاران را متزلزل کرده، با این حال روند پذیرش این نوع دارایی‌ها توسط کمپانی‌های مختلف در حال رشد و بیشتر شدن است.

پذیرش پرداخت های بیت کوین و تتر توسط مک دونالد

شهر لوگانو در 3 مارس تفاهم نامه‌ای را با بنیاد تتر امضا کرده بود. در طی این همکاری بنیادی مشترک با نام Plan B ایجاد شد که هدف آن تسریع روند پرداخت با بیت‌کوین و USDT برای کالاها، مالیات‌ها و خدمات در شهر لوگانو است.

گفتنی است که بنیاد تتر برای حمایت از این طرح، وجوهی را جهت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای استارت‌آپ‌ها در نظر گرفته است تا پذیرش کریپتو توسط بازرگانان و فروشگاه‌های سراسر ایالت را تقویت کند.

علاوه بر این، بنیاد Plan B با همکاری GOcryoti، قابلیتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند از بیت‌کوین و تتر در پرداخت هزینه‌های روزانه خود استفاده کنند.

در نظر داشته باشید که زنجیره فست‌فود مک دونالد قبلا امکان پرداخت با رمزارز بیت‌کوین را در السالوادور آغاز کرده بود.

منبع: bitcoinist

تتر بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.