LUNA
Terra - ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ترا (Terra) چیست؟

بلاک‌چین ترا (Terra) که توکن اصلی آن لونا (LUNA) نامیده شده و با همین نماد مشخص می‌شود، یک پلتفرم بلاک‌چینی متن‌باز (Open-Source) برای استیل‌کوین‌ها است.  LUNA توکن بومی اکوسیستم ترا (Terra) است که برای رای‌گیری‌ها و پرداخت‌های درون بلاک‌چین از آن استفاده می‌شود. با استفاده از پلتفرم ترا به راحتی می‌توان استیل‌کوین‌های مختلف را در برابر یکدیگر مبادله کرد.

خرید ترا (LUNA)

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بیتستان بسیار ساده است. تنها کافی است حساب کاربری خود را در سایت راه‌اندازی کرده و در بخش خرید و فروش رمزارزها، به میزان دلخواه ارز LUNA را خریداری کنید. میزان کارمزد شبکه LUNA بسیار کم و در حدود ۰.۰۲ LUNA کارمزد از خریداران دریافت می‌شود. پشتیبانی بیتستان در تمام ساعات شبانه روز در کنار شماست و می‌توانید هرگونه مشکل در مورد خرید و فروش رمزارزها را از بخش پشتیبانی بپرسید و در سریع‌ترین زمان ممکن جواب خود را دریافت کنید.

فروش ترا (LUNA)

برای فروش LUNA هم نیازی به طی کردن مراحل سخت و طاقت‌فرسا نیست، رابط کاربری بیتستان بسیار ساده است، تنها با ورود به حساب کاربری خود و مراجعه به بخش خرید و فروش رمزارزها می‌توانید توکن‌های لونای خود را به راحتی به سایت فروخته و بلافاصله معادل ریالی آن را در حساب کاربری خود دریافت کنید. در مرحله‌ی آخر با انتخاب برداشت از حساب،‌ مبلغ موجود در حساب کاربری شما، به کارت بانکی‌تان واریز می‌گردد.

اخبار و تحلیل‌های ترا (لونا)

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های ترا