ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها همچنان در حال رشد است: ارزش بازار در یک قدمی 200 میلیارد دلاری شدن

رشد ۱/۶ درصدی ارزش بازار استیبل کوین‌ها در یک ماه اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

رشد ۱/۶ درصدی ارزش بازار استیبل کوین‌ها در یک ماه اخیر علاوه بر کمک به رشد اقتصاد این رمزارزها، باعث افزایش ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها تا نزدیکی ۲۰۰ میلیارد دلار شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

بازار استیبل‌کوین‌ها کمی تا ۲۰۰ میلیاردی شدن فاصله دارد و این نشان‌دهنده رشد اخیر اقتصاد استیبل‌کوین‌ها است.

تتر (USDT)، بزرگترین استیبل‌کوین بر اساس ارزش بازار، طی ۳۰ روز گذشته ۳ درصد افزایش یافته و به ارزش بازار ۸۲ میلیارد دلار رسیده است. همچنین ارزش بازار استیبل‌کوین terrausd (UST)، در ۳۰ روز اخیر ۱۵٫۴ درصد افزایش یافت و به ارزش بازار ۱۶٫۷ میلیارد دلار رسید.

رشد ۱٫۶۵ درصدی اقتصاد استیبل‌کوین در ۳۰ روز

طبق آمار به دست آمده ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها به طور دقیق ۱۹۰٫۱ میلیارد دلار است. طی ۲۴ ساعت گذشته، استیبل‌کوین‌ها توانستند ۶۸ میلیارد دلار از ۱۰۷ میلیارد دلار حجم معاملات جهانی را به خود اختصاص دهند.

تتر (USDT)،بیشترین ارزش بازار را در بین استیبل‌کوین‌ها به خود اختصاص داد. این استیبل‌کوین در ۳۰ روز گذشته ۳ درصد افزایش یافت.

همچنین تتر در حال حاضر ۸۲٫۶ میلیارد دلار از ارزش بازار را به خود اختصاص داده که این رقم ۴٫۲۱ درصد از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال است.

رشد ۱/۶ درصدی ارزش بازار استیبل کوین‌ها در یک ماه اخیر

usdcoin (USDC)، دومین استیبل‌کوین بزرگ بر اساس ارزش کل بازار، طی ماه گذشته با افت ۲٫۹ درصدی مواجه شد. BUSD نیز طی ۳۰ روز گذشته ۱٫۲ درصد کاهش یافت.

همچنین terrausd (UST)، چهارمین استیبل‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، ۱۵٫۴ درصد  رشد کرد.

ارزش بازار استیبل‌کوین Neutrino USD (USDN) که اخیرا برای حفظ قیمت خود با مشکل مواجه بوده است، در ۳۰ روز گذشته ۷۰٫۲٪ افزایش یافته است. علاوه بر جهش تند USDN، استیبل‌کوین HUSD نیز طی ماه گذشته ۱۶٫۸ درصد افزایش یافت و ارزش بازار خود را به ۲۹۴ میلیون دلار رساند.

Gemini dollar (GUSD) طی ماه گذشته کاهش شدیدی را تجربه کرد و در این بازه زمانی ۲۳٫۹ درصد از ارزش بازار خود را از دست داد.  ارزش بازار Trueusd (TUSD) نیز در ۳۰ روز گذشته ۹ درصد کاهش یافت.

علیرغم تمام این کاهش‌ها، کل ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها در ۳۰ روز ۱٫۶۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: bitcoin.com

تتر ترا تزوس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.