جهش 70 درصدی قیمت لونا کلاسیک: قیمت این رمزارز به چه سطحی خواهد رسید؟

جهش 70 درصدی قیمت لونا کلاسیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن لونا کلاسیک با رشد چشمگیر خود، توجه سرمایه‌گذاران بازار را دوباره جلب کرد. این ارز دیجیتال تنها در هفت روز گذشته بیش از 70 درصد رشد کرده. به گفته فعالان بازار جهش 70 درصدی قیمت لونا کلاسیک ناشی از رویدادهای مهم رخ داده در اکوسیستم Terra است.

جهش 70 درصدی قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک با رشد چشمگیر خود، توجه سرمایه‌گذاران بازار را دوباره جلب کرد. دلیل این سیر صعودی را می‌توان به پیشرفت‌های قابل توجه اکوسیستم Terra نسبت داد. تزریق اخیر سرمایه به بازار این توکن، باعث شده که اعتماد سرمایه‌گذاران بازار LUNC دوباره بیشتر شود.

در ماه گذشته نیز این توکن به شدت رشد کرده بود. افزایش قابل توجه ارزش LUNC، ریشه در رویدادهای مهم اکوسیستم Terra دارد. برای مثال، آزمایشگاه‌های ترا کلاسیک حدود 500.000 دلار در TerraClassicUSD (USTC)، استیبل‌کوین الگوریتمی مرتبط با پلتفرم Terra سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

از دیگر دلایل این رشد می‌توان به سوزاندن مقدار زیادی توکن LUNC اشاره کرد. بر اساس داده‌های موجود، حدود 78/24 میلیارد توکن سوزانده شده. به احتمال زیاد این سوختگی بر روی قیمت LUNC نیز تاثیر گذاشته است.

جهش 70 درصدی قیمت لونا کلاسیک

طبق داده‌های Coingecko، توکن LUNC در واکنش به اعلام اخباری مبنی بر راه‌اندازی قرارداد دائمی USTC توسط Mint Cash و Binance بیش از 70 درصد در یک هفته رشد کرده است.

گفتنی است این افزایش یک هفته پس از تخصیص 10 میلیون دلار دارایی بین سه استخر نقدینگی مختلف توسط آزمایشگاه‌های Terraform رخ داده. LUNC با حجم معاملات روزانه 513 میلیون دلار، ارزش بازار 661 میلیون دلاری، هفتاد و نهمین دارایی بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است.

جالب است بدانید که حجم معاملات LUNC نیز در عرض یک شب از 20 میلیون دلار به 600 میلیون دلار رسیده. این افزایش نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری این توکن هستند.

منبع: newsbtc

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.