دو استیبل کوین جدید در شبکه کاردانو راه‌اندازی خواهند شد

راه اندازی ۲ استیبل کوین در شبکه کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: توسعه دهندگان Cardano تصمیم قطعی خود را برای راه اندازی ۲ استیبل کوین در شبکه کاردانو در اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام کردند. استیبل‌کوین‌های جدید، DJED، استیبل‌کوین الگوریتمی Coti، و USDA، استیبل کوین تنظیم شده در Emurgo، هستند.

راه اندازی ۲ استیبل کوین در شبکه کاردانو

کاردانو خبر از انتشار دو استیبل‌کوین جدید خود در اوایل سال ۲۰۲۳ را داد. توکن DJED، استیبل‌کوین الگوریتمی Coti، و USDA، استیبل‌کوین تنظیم شده در Emurgo، خواهند بود که هر کدام با استفاده از قراردادهای هوشمند Cardano ساخته خواهند شد.

توکن DJED برای مدت طولانی است که به طور رسمی معرفی شده، ولی راه‌اندازی پروژه USDA اخیراً در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شده است. با توجه به شکست استیبل کوین آردانا، شبکه کاردانو نیازمند یک استیبل‌کوین جدید فعال است.

DJED یک استیبل‌کوین جدید است که در ابتدای سال ۲۰۲۱ معرفی شد. تیم Coti این توکن را طراحی و آزمایش کرد تا با استفاده از فرآیند تأیید رسمی قیمت، برای حذف نوسانات عمل کند.

راه اندازی ۲ استیبل کوین در شبکه کاردانو

سرمایه‌گذاران زیادی به توسعه استیبل‌کوین DJED امیدوار نیستند؛ زیرا طبق آمار، توسعه استیبل‌کوین‌های الگوریتمی در گذشته بسیار دشوار بوده است.

DJED، استیبل‌کوین الگوریتمی Coti، و USDA، استیبل کوین تنظیم شده در Emurgo،

جامعه‌ی کاردانو همچنین انتظار ورود USDA، استیبل کوین دلاری ایالات متحده به بازار را دارد که در پلتفرم Anzens در ژانویه ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود Emurgo، شرکت موسس کاردانو، استیبل‌کوین الگوریتمی با پشتوانه فیات و مطابق با مقررات را منتشر کند.

طبق گفته DefiLlama، استیبل کوین‌های جدید می‌توانند به تقویت جامعه مالی غیرمتمرکز (DeFi) در اکوسیستم کاردانو با آوردن ذخایر دلاری کمک کنند.

منبع: bsc

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.