رشد ۱۵ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۱۵ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: سولانا یکی از رمزارزهای محبوب بازار است که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ درصد رشد کرده. به دنبال رشد ۱۵ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این رمزارز به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۳ رسید. حال سوالی که برای بیشتر سرمایه‌گذاران پیش آمده، این است، آیا این روند رشد ادامه خواهد داشت یا خیر؟

رشد ۱۵ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته

سولانا یکی از رمزارزها محبوب بازار ارزهای دیجیتال است که در آخر هفته رشد شگفت انگیزی را از خود نشان داده. سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت ۲۴/۱۵ دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که سولانا با افزایش اخیری که داشته، دوج‌کوین و کاردانو را پشت سر گذاشت و به هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.

تحلیلگران بازار نیز بیان کردند که این توکن از نظر هفتگی، عملکرد بهتری از اتریوم و بیت‌کوین داشته. این توکن قبل از ورود به فاز تثبیت قیمت، توانست به اوج ۲۴/۴۷ دلار دست یابد.

۲۴/۵۰ دلار، سطح مقاومت بعدی برای SOL است. اگر توکن بتواند از این سطح نیز عبور کند، تا ۲۷/۲۰ دلار نیز رشد خواهد کرد. در صورتی که موفق نشود، ممکن است تا سطح ۲۳/۲۰ دلار افت داشته باشد.

رشد ۱۵ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته

با افزایش قیمت SOL، این توکن رشد قوی در بازار DeFi نشان داده. کل ارزش قفل شده در بلاک‌چین سولانا به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳ یعنی ۳۳۸/۸۲ میلیون دلار رسیده است.

رشد ۱۵ درصدی سولانا در ۲۴ ساعت گذشته

منبع: coingape

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.