قیمت پپه ۲۰ درصد سقوط کرد

سقوط ۲۰ درصدی قیمت پپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن PEPE که اخیرا تبدیل به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار رمزارزها شده بود، بیش از ۲۰ درصد افت قیمت ثبت کرد. به دنبال سقوط ۲۰ درصدی قیمت پپه، تحلیلگران بازار بیان کردند که سرمایه‌گذاران باید محتاطانه عمل کنند.

سقوط ۲۰ درصدی قیمت پپه

قیمت توکن PEPE، از ارزهای دیجیتال تازه وارد و محبوب بازار ارزهای دیجیتال، به شدت افت کرده. طبق گزارشات موجود، قیمت این توکن ۲۰ درصد کاهش یافته است.

از دلایل افت قیمت ناگهانی PEPE، می‌توان به وسوسه‌ی نهنگ‌های بزرگ بازار برای کسب سود اشاره کرد. این نهنگ‌ها برای دستیابی به سودهای هنگفت؛ اقدام به فروش PEPEهای خود کرده‌اند و همین امر نیز موجب افت ناگهانی قیمت شده است.

سقوط ۲۰ درصدی قیمت پپه

یکی از قدیمی‌ترین نهنگ‌های این میم‌کوین، مقدار زیادی از دارایی‌های خود را به فروش رسانده و در حاضر در کیف پول خود تنها ۳۰۰ هزار دلار PEPE دارد. به عبارتی دستیابی نهنگ‌های بازار به سود، بر احساسات کلی بازار تاثیر گذاشته و باعث افت قیمت این توکن شده است.

با وجود اینکه نوسانات قیمتی لازمه هر بازاری است، اما این افت می‌تواند منجر به کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران شود و تحلیلگران توصیه می‌کنند که کاربران باید با احتیاط بیشتری وارد معاملات این میم‌کوین شوند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.