قیمت ترا USTC حدود ۷۵ درصد رشد کرد: آیا این توکن شروع به بازیابی خود کرده است؟

رشد ۷۵ درصدی قیمت ترا USTC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: توکن‌های TerraClassicUSD (USTC) و Terra Classic (LUNC) که باعث سقوط بازار کریپتو شده بودند، طی چند روز گذشته بیش از ۷۵ درصد رشد کرده‌اند. در همین حال، قیمت LUNA 2.0 نیز در ۷ روز گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است. آیا رشد ۷۵  درصدی قیمت ترا USTC می‌تواند بیانگر این باشد که این توکن در حال بازیابی قیمت خود است؟

رشد ۷۵ درصدی قیمت ترا USTC

به گفته Santiment، جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل نوساناتی که توکن‌های Terra داشتند و موجب بروز مشکلاتی برای بازار شدند، آن‌ها را کنار گذاشته‌اند. با این حال، LUNC و USTC به ترتیب ۱۰۷ و ۳۲۰ درصد افزایش قیمت را در ۵۵ ساعت گذشته ثبت کردند. این رشد می‌تواند توجهات کاربران زیادی را جلب کند.

پس از سقوط ترا، توکن‌های این شبکه در حال بهبود قیمت خود هستند، چرا که در ۷ روز گذشته ۹۰۰ درصد رشد کرده‌اند. حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن‌ها نیز با ۲۸۵ درصد رشد به ۳۷۹/۱ میلیون دلار رسیده است.

TerraClassicUSD در زمان انتشار این خبر با قیمت متوسط ​​۰/۰۸۳ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۰ میلیون دلار افزایش یافته و به ۸۵۴/۲ میلیون دلار رسیده است. همین رشد موجب شد تا TerraClassicUSD در لیست ۵۰ رمزارز بزرگ قرار گیرد.

قیمت‌های Terra Classic نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ درصد رشد کرده‌اند. حجم معاملات ۲۴ ساعته LUNC با یک رشد ۱۰۰ درصدی به ۹۶۹ میلیون دلار رسیده است.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.