افزایش ارزش کل بازار توکن لونا: امیدی برای افزایش قیمت لونا کلاسیک وجود دارد؟

احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک: امیدی برای افزایش قیمت لونا کلاسیک وجود دارد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۱

با رسیدن ارزش کل بازار لونا به ۱ میلیارد دلار، توجه افراد زیادی به این رمزارز جلب شده و همین امر می‌تواند احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک را بسیار بالا ببرد. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک

ارزش بازار Luna Classic (LUNC) بار دیگر از مرز ۱ میلیارد دلار گذشت. ارتقا و بهبود آرام زنجیره یکی از دلایل مهم در افزایش ارزش بازار این رمزارز است. البته توجه داشته باشید که حجم معاملات لونا کلاسیک در ۱۴ ژانویه به بیش از ۴۰۰ میلیون دلار رسید بود که رشد حدود ۲۰۰ درصدی نسبت به روز قبل را نشان می‌داد.

با توجه به داده‌های CoinGecko، قیمت توکن لونا کلاسیک با افزایش قیمت بیت‌کوین و رسیدن آن به ۲۱ هزار دلار، در دو هفته گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.

احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک

Luna Classic از زمان سقوط شدید خود در بهار ۲۰۲۲ به آرامی در حال بهبود است. این زنجیره در حال حاضر به کاربران خود پیشنهاد داده که برای ارتقاء نرم افزار به نسخه ۱.۰.۵ اقدام کنند. این نسخه از نرم افزار توسط Binance پشتیبانی شده است.

خالی از لطف نیست که بدانید انجمن LUNC اخیراً بیش از ۱۲ میلیون توکن را سوزاند که تاثیر زیادی در افزایش ۶ درصدی قیمت این توکن در ۹ ژانویه داشت.

اخیرا لونا کلاسیک دوباره توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده. از دلایل افزایش توجه به این توکن نیز می‌توان به پشتیبانی بایننس از ارتقاهای مداوم آن و افزایش گسترده حجم معاملات اشاره کرد.

توکن LUNC در زمان در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰/۰۰۰۱۷۷۶ دلار در بازار معامله می‌شود. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد کاهش قیمت داشته است.

منبع: bsc.news

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.