آیا توکن سوزی‌های مداوم شیبااینو باعث افزایش قیمت این توکن خواهد شد؟

احتمال افزایش قیمت شیبااینو در پی توکن سوزی های مداوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

کاهش تعداد توکن به تنهایی قیمت آن را تعیین نمی‌کند ولی جامعه‌ی شیبا اعلام کرد، احتمال افزایش قیمت شیبااینو در پی توکن سوزی های مداوم وجود دارد. توکن‌های سوزانده شده‌ی شیبا اینو از مرز ۲۵ میلیارد توکن فراتر رفته است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

احتمال افزایش قیمت شیبااینو در پی توکن سوزی های مداوم

جامعه‌ی پورتال توکن سوزی شیبااینو، در حال گسترش است. تعداد توکن‌های سوزانده شده توسط این جامعه اکنون از ۲۵ میلیارد توکن نیز فراتر رفته است. این قضیه در حالی است که هنوز دو هفته نیز از راه‌اندازی این پورتال نمی‌گذرد.

پلتفرم توکن سوزی شیبا اینو به عنوان مکانیزمی برای کاهش تورم در جامعه، در ۲۴ آوریل، برای افزایش قیمت شیبااینو ایجاد شد. برای استفاده از این پلتفرم دارندگان توکن شیبااینو، توکن‌های خود را به طور داوطلبانه به این پورتال ارسال می‌کنند و این توکن‌ها به کل از گردش خارج می‌شوند.

برای تشویق افراد جامعه به این کار، دارندگانی که توکن‌های خود را به این پلتفرم فرستاده و آن‌ها را می‌سوزانند، به عنوان پاداش، $RYOSHI دریافت می‌کنند. همانطور که توسط این پروتکل اعلام شده، Shiba Inu اولین مجموعه از جوایز $RYOSHI را در ۱۷ می، به کاربرانش پرداخت خواهد کرد.

احتمال افزایش قیمت شیبااینو در پی توکن سوزی های مداوم

آیا شیبا اینو یک توکن انعکاسی است؟

شیبا اینو یک توکن انعکاسی نیست. این توکن با منبعی برای عرضه‌ی  ۱ کواردیلیونی تاسیس شده بود که در حال حاضر ۵۴۹ تریلیون توکن آن عرضه شده است.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم، مقدار زیادی از سهم ۵۰ درصدی کل عرضه‌ای را که بنیانگذاران پروژه به او هدیه داده بودند، را سوزاند.

با حدود ۵۰۰ تریلیون توکن SHIB باقیمانده، طرفداران شیبااینو  خواستار یافتن راه‌حل‌هایی برای کاهش بیشتر عرضه کل این پروژه شدند. درخواست جامعه شیبااینو منجر به ایجاد پورتال توکن سوزی برای این توکن شد.

شواهد نشان می‌دهد که جامعه شیبا اینو ابتکار توکن سوزی داوطلبانه این توکن را پذیرفته است. با ادامه توکن سوزی، توکن SHIB همچنان کمیاب‌تر شده و به طور بالقوه قیمت توکن نیز افزایش خواهد یافت.

منبع: bsc.news

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.