نهنگ‌های اتریوم بیش از ۶۲۲ میلیارد دلار شیبااینو خریدند: آیا قیمت شیبااینو افزایش خواهد یافت؟

خرید ۶۲۲ میلیارد شیبا اینو توسط نهنگ‌های اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارشات اخیر، بیش از ۶۲۲ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱۶/۷۶ میلیون دلار توسط سه نهنگ بزرگ اتریوم خریداری شده است. پس از خرید ۶۲۲ میلیارد شیبا اینو توسط نهنگ‌های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته این رمزارز به یک اوج جدیدی دست یافت.

بر اساس گزارشات، بیش از ۶۲۲,۰۵ میلیارد شیبااینو به ارزش ۱۶/۷۲ میلیون دلار توسط سه نهنگ اتریوم خریداری شده است. بعد از خرید این مقدار شیبااینو توسط نهنگ‌ها، این رمزارز به اوج جدیدی در نمودار ۴ ساعته دست یافت.

با نگاه دقیق به نمودار، می‌توان گفت که قیمت شیبااینو از سطح حمایتی خود عبور کرده و به ۰,۰۰۰۰۲۵۴۴ دلار رسیده، ولی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره به ۰,۰۰۰۰۲۲۳۲ دلار بازگشته است.

خرید شیبااینو توسط نهنگ‌های اتریوم

پس از به وجود آمدن یک الگوی صعودی در نمودار شیبااینو، نهنگ‌های اتریوم دست به کار شده و مقدار زیادی از این رمزارز را خریدند. همانطور که ذکر شد، سه نهنگ اتریوم  در ۲۴ ساعت تقریبا ۶۲۲,۰۵ میلیارد توکن شیبااینو را به قیمت ۱۶,۷۲۷,۷۵۵ دلار خریده‌اند.

Gimli (نهمین نهنگ اتریوم) در آخرین تراکنش خود، ۴۲۱,۳۷۰,۴۲۰,۶۲۴ شیبااینو را به ارزش ۱۱,۳۱۳,۷۹۵ دلار خریداری کرده است. در تراکنش اولش نیز ۱۵۰,۰۰ میلیون دلار توکن خریده بود.

خرید ۶۲۲ میلیارد شیبا اینو

در حال حاضر این نهنگ ۷۵۱,۱۳۰,۵۳۰,۳۴۸ شیبااینو به ارزش ۲۰/۳ میلیون دلار در اختیار دارد.

به دنبال این خریدها، نهنگ دیگری که در Whlwstats رتبه ۱۶۷ را در اختیار دارد، در اولین تراکنش خود به میزان توکن خریداری شده توسط نهنگ Gimli، شیبااینو خریده است.

خرید شیبا اینو توسط نهنگ‌ها

بعد از گذشت مدتی، Whalestats گزارش داد که شانزدهمین نهنگ بزرگ اتریوم نیز ۵۰,۶۸۷,۵۵۲,۹۵۹ شیبااینو به ارزش ۱/۳۶ میلیون دلارا را در یک تراکنش خریده است.

خرید ۶۲۲ میلیارد شیبا اینو توسط نهنگ‌های اتریوم

شیبا اینو چهارمین توکن خریداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم

طبق داده‌های اخیر Whalestats، در پی این خریدها، شیبااینو به چهارمین توکن بزرگ خریداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم تبدیل شده است.

ادامه داشتن خرید شیبااینو توسط نهنگ‌ها

منبع خبر: thecryptobasic

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.