جابه‌جایی ۱ میلیارد دلار اتریوم توسط نهنگ‌ها و افزایش قیمت اتریوم

جابه‌جایی ۱ میلیارد دلار اتریوم توسط نهنگ‌ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مهر ۱۴۰۰

اخیرا بر اساس گزارشی که Whale Alert ربات توئیتری به اشتراک گذاشته، نهنگ‌های بازار اتریوم دست به خرید و فروش گسترده‌ای زده‌اند و میزان جابجایی اتریوم در امروز را به بیش از ۱ میلیارد دلار رسانده‌اند. این کار نهنگ‌ها باعث شد تا ارزش اتریوم بار دیگر بعد از کاهشی که دیروز داشت، افزایش قابل توجهی داشته باشد و از ۳۴۲۷ دلار به بالای ۳۶۰۰ دلار برسد. با بیتستان همراه باشید تا خبر جابه‌جایی ۱ میلیارد دلار اتریوم توسط نهنگ‌ها را بررسی نماییم.

مبلغ ۱/۱۹ میلیارد دلار ETH توسط نهنگ‌ها مبادله و جابجا شد، از این رو قیمت ETH به بیش از ۳۶۰۰ دلار رسید.

Whale Alert، ربات توئیتری که جزئیات معاملات بزرگ رمزنگاری را به اشتراک می‌گذارد ، اخیراً توییت کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ‌های ناشناس و مراکز اصلی معاملات رمزنگاری بیش از دوازده معامله بزرگ اتریوم انجام داده‌اند.

مقدار کل اترهای جا به جا شده، معادل ۱/۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. در همین حال، اتریوم تقریبا ۷ درصد نسبت به قیمت دیروز خود کاهش داشت و به ارزش ۳/۴۲۷ دلار معامله می‌شد، اما با این اقدام نهنگ‌ها، قیمت ETH افزایش پیدا کرد و به بالای ۳۶۰۰ دلار رسید.

۱/۲ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ‌ها جابجا شد

۱/۲ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ‌ها جابجا شد:

طبق داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب بلاک چین WA، اخیراً ۲۰ تراکنش بزرگ در بازار ارز اتریوم انجام شده است. ارزش برخی از این انتقالات و معاملات، عبارتند از: ۱۰,۰۰۰ ETH (به ارزش تقریبی ۳۴,۶۴۱,۶۷۱ دلار) به ۳۰,۰۰۰ ETH و ۵۸,۰۰۰ (تقریباً ۲۰۱,۶۹۶,۵۴۳ دلار).

در حالت کلی، ۱۶ معامله بزرگ انجام شده است که کیف پول‌های دریافت کننده اتریوم در این معاملات بیشتر جزو کیف پول‌های Binance و FTX هستند.

قیمت اتریوم ۳۶۰۰ دلار است:

طی چهار روز گذشته، ETH دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ در محدوده ۳۴۰۰ دلار معامله می‌شد که به ۳۵۰۰ دلار افزایش یافت. اما امروز، برای دومین بار اتریوم به بالاتر از این سطح رسید و با ارزش ۳۶۵۰ دلار معامله شد.

اطلاعات اخیر به اشتراک گذاشته شده توسط فروشنده زنجیره‌ای Santiment نشان می‌دهند که نهنگ‌های بزرگ اتریوم همچنان به خرید اترهای بیشتر تمایل دارند. اگر این روند ادامه داشته باشد، باید شاهد افزایش قیمت اتریوم باشیم.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.