بیش از ۲ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها جابه‌جا شدند!

جابه‌جایی 2 میلیارد اتریوم توسط نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۰

اتریوم یک پلتفرم بسیار محبوب در بازار دیجیتال است. طبق داده‌های ارائه شده، در طی یک روز گذشته، نهنگ‌های بازار و صرافی بایننس بیش از ۲,۲۶ میلیارد دلار از ارز دیجیتال اتریوم را جابجا کرده‌اند؛ به طوری که منجر به افزایش قیمت اتریوم شده. برای اطلاع از خبر جابه جایی ۲ میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های وب‌سایت بلاک‌چین Whale Alert، نهنگ‌های بازار دیجیتال میزان قابل توجهی اتریوم را جابه‌جا کرده‌اند. در این میان اتر به بالاترین قیمت خود از واسط سال ۲۰۱۶ به بعد رسیده. بیش از ۲,۲۶ میلیارد دلار در حال جابه‌جایی است.

وب‌سایت بلاک‌چین Whale Alert، حدود ۱۲ انتقال بزرگ این رمزارز را مشاهده کرده که بیشترین مقدار آن‌ها جابجایی ۲,۲۶ میلیارد دلار اتریوم است.

این جابه‌جایی اتریوم توسط کیف‌پول‌های ناشناس در صرافی بایننس انجام شده است. مقدار کل اتریومی که توسط نهنگ‌ها و صرافی بایننس جابه‌جا شده حدود ۶۷۵,۲۲۶ است.

جابه ‌جایی رمزارز اتریوم

سطح قیمت اتریوم همچنان در حال افزایش است

به گفته شرکت تحلیلی Santiment، اتریوم در محدوده نزدیک به ۳۴۸۰ دلار معامله می‌شود و سطح قیمت  این رمزارز همچنان در حال افزایش است.

به گفته تحلیلگران شرکت Santiment، در پنج سال اخیر، ۵۳۲,۷۵۰ اتریوم بیشترین مقدار استخراج شده توسط معدنچیان است. آن‌ها همچنین این مقدار از اتریوم استخراج شده را “بالاترین مقدار استخراج اتریوم” نامیدند.

اتریوم در قیمت ۳,۴۸۰ دلار، بالاترین قیمت در ۱۶ روز گذشته است. همچنین سطح قیمت اتریوم در حال افزایش است.

جابه جایی اتریوم توسط نهنگ

براساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، امروز اتریوم با قیمت ۳,۳۶۱ دلار معامله می‌شد.

منبع خبر: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.