جابه‌جایی 1.5 میلیارد دلار اتر توسط نهنگ‌ها

جابه جایی 1.5 میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که اتریوم، دومین رمزارز محبوب در دنیا، به زودی یک صعود فوق‌العاده را تجربه خواهد کرد. البته تورم زدایی‌های اخیر این رمزارز نیز بی‌ربط با این پیش‌بینی‌ها نیست. اما آیا جابه جایی 1.5 میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها، در بالارفتن قیمت این رمزارز موثر هستند؟

سرویس محبوب ردیابی رمزارز، Whale Alert، گزارش کرد که ده‌ها تراکنش عظیم رمزارزاتریوم اتفاق افتاده است. این مقدار اتریوم معامله شده در مجموع ارزش 1424.9 میلیارد دلار را به همراه دارند. جابه جایی 1.5 میلیارد دلار اتر توسط نهنگ ها در صرافی بایننس ثبت شده است. طبق آمار CoinMarketCap، دومین رمزارز محبوب، اکنون با قیمت 4013 دلار معامله می‌شود.

مقدار کل اتریوم جابجا شده توسط نهنگ‌ها، 460792 اتریوم است با اینکه صرافی بایننس در هر تراکنش امکان انتقال 14000 تا 20000 و 30000 اتریوم را به کاربران می‌دهد، نهنگ‌ها 44500 اتریوم را توسط این صرافی جا به جا کرده‌اند.

بزرگترین انتقال اتریوم توسط نهنگ‌ها، 146169 اتریوم است که توسط یک کیف پول ناشناس به کیف پول دیگر منتقل شده است. این حجم از اتریوم ارزش معادل 579,638,839 دلار در فیات است.

جابه جایی 1.5 میلیارد دلار اتر

هجوم نهنگ‌ها برای خرید اتریوم

مدتی پیش، فروشنده Santiment، تجزیه و تحلیل این خبر را منتشر کرد. او اظهار داشت که آدرس‌های برتر اتریوم، از اواخر تابستان رمزارز اتریوم را جمع آوری می‌کنند. اکنون، این نهنگ‌ها 13.9 درصد از عرضه اتریوم در گردش را به کیف پول‌های خود اضافه کرده‌اند و کیف پول‌های فوق از 1 میلیون تا 10 میلیون سکه اتریوم نگهداری می‌کنند.

در گزارش‌های دیگر ارائه شده است که، سهم نهنگ‌های اتریوم غیرقابل مبادله نسبت به میزان قابل مبادله آن افزایش یافته و به ۵/۱ رسیده است. کیف‌پول‌های غیرصرافی سطح بالا، اکنون ۲۲.۹۱ میلیون اتریوم دارند. این در حالی است که ۴.۶ میلیون اتریوم متعلق به نهنگ‌ها در کیف پول‌های صرافی متمرکز نگهداری می‌شود.

اتریوم در مسیر 5000 دلاری

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، اخیرا در توییتر نظر خود را در مورد اینکه چرا دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم، در مسیر رسیدن به 5000 دلار قرار دارد، به اشتراک گذاشته است.

کارشناس بلومبرگ در توییتی نوشت که بلاک‌چینی که توسط ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) بنیان‌گذاری شده است، به ابزاری اصلی برای دیجیتالی کردن امور مالی و پول تبدیل شده است. بنابراین، این یک پایه محکم است که احتمالا اتریوم را به سطح 5000 دلار می‌رساند.

حراج ۳۰۰ هزار دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

مک گلون همچنین به بیت‌کوین اشاره کرد و به مخاطبانش یادآوری کرد که عرضه بیت‌کوین در حال کاهش است و تقاضا برای آن در حال افزایش است. به گفته مک گلون، این نشانه‌ای آشکار از رشد انفجاری است که بیت‌کوین شاهد آن خواهد بود.

این کارشناس در توییت‌های اولیه خود در سال جاری اظهار داشت که تا پایان سال 2021، ارزش بیت‌کوین ممکن است به 100 هزار دلار برسد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.