جابه جایی ۳۰ میلیون دلار بیت‌کوین توسط یک کیف پول ناشناس!

جابه جایی ۳۰ میلیون دلار بیت‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

کیف پول یا Wallet ارز دیجیتال یک برنامه نرم افزاری است که تعامل بین بلاکچین‌ها را ممکن می‌سازد تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال را خریداری و از آن نگهداری کنند. اما امکان دارد همیشه کیف پول کاربران فعال نباشد مثل کیف پولی که به تازگی بعد از تقریبا ۹ سال سرانجام امروز فعالیت خود را دوباره شروع کرد. در این کیف پول حدود ۶۱۶ بیت‌کوین وجود داشت. برای اطلاع از خبر دقیق جابه جایی ۳۰ میلیون دلار بیت‌کوین با بیتستان همراه باشید.

جابه جایی ۳۰ میلیون دلار بیت‌کوین

بعد از گذشت نه سال یکی از کیف پول‌های غیر فعال ناگهان آنلاین شد. این کیف پول حاوی ۶۰۶ بیت‌کوین بود. در زمانی که این کیف پول فعال بود، بیت‌کوین تقریبا ۱۳ دلار ارزش داشت اما اکنون بیت‌کوین به قیمت ۴۷۸۱۱ دلار رسیده است.

با انتقال ۶۱۶ بیت‌کوین به یک کیف پول دیگر توسط صاحب آن، این کیف پول غیرفعال، دوباره فعال شد.

در روز ۱۰ سپتامبر، این کیف پول حدود ۶۱۶٫۲۰۰۴ بیت‌کوین دریافت کرد. در آن زمان که بیت‌کوین ۱۳٫۳۰ دلار بود کل معامله ۸۱۹۵ دلار شد. با رشد بیت‌کوین قیمت آن به ۴۷٫۸۱۱ دلار رسیده که فروش امروز آن معادل ۲۹٫۴ میلیون دلار است.

حدود یک دهه پیش، هنگامی که کیف پول ۶۱۶ بیت‌کوین دریافت کرده، شاید سرمایه گذاران انتظار نداشتند که بیت‌کوین تا این قیمت رشد کند. با قیمت امروز، کسانی که سکه بیت‌کوین را نگه داشتند اکنون نهنگ بازار هستند.

فعال شدن دو کیف پول دیگر:

یک کیف پول با 5 میلیون دلار ارزش که از سال 2010 فعالیت نمی‌کرد، در اوایل سال جاری دوباره آنلاین شده است.

سال گذشته یک کیف پول که در فوریه سال ۲۰۰۹ بیت‌کوین استخراج کرده بود، مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار از این بیت‌کوین‌ها به دست آورد. بیشتر افراد می‌گویند که این معامله توسط خالق رمزآلود بیت‌کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو ارتباط دارد. افزایش ۳۵۲٫۶۵۵ درصد طی نه سال یکی از شگفتی‌های سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

منبع خبر: decrypt

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.