جابه‌جایی ۱۰۰ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها و صرافی‌ها

جابه‌جایی ۱۰۰ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها و صرافی‌ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۰

سرویس بلاک‌چین Whale Alert خبری را منتشر کرده و در آن مدعی شده که در ۲۰ ساعت گذشته، نزدیک به ۱۰۰ میلیون رمزارز ریپل در بازار جابه‌جا شده و جزئیات این جابه‌جایی را نیز در توییتر خود منتشر کرده است. با بیتستان همراه باشید تا به خبر جابه‌جایی ۱۰۰ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها و صرافی‌ها بیشتر بپردازیم.

جابه‌جایی ۱۰۰ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها و صرافی‌ها

چندین صرافی دیجیتال برجسته و صاحبان ناشناس کیف پول‌های رمزنگاری، ۹۸/۴ میلیون توکن XRP را جابجا کرده‌اند. ارزش این مقدار ارز رمزنگاری شده، بیش از 106 میلیون دلار تخمین زده شده است.

برای جابجایی این مقدار ارز ریپل، ۶ معامله انجام گرفته است که در یکی از آن‌ها ۱۰ میلیون XRP، در معامله دیگری ۴۶،۸۶۹،۵۲۰ XRP جابه جا شده است. جالب این جاست که یکی از کیف پول‌های دارای ریپل به نام RL18-VN، نزدیک ۲۰ میلیون ریپل را به صرافی Bitstamp در لوکزامبورگ منتقل کرده.

جا به جایی ۱۰۰ میلیون XRP توسط نهنگ‌ها و صرافی‌ها

جالب است بدانید که پلتفرم رمزنگاری XRP در ژانویه سال جاری پس از آن که SEC شکایت سر سختانه‌ای را علیه آن شروع کرد، در Bitstamp لیست شد.

در مورد این شش انتقال XRP، بیشترین میزان به معاملات انجام شده در صرافی Binance مربوط است. این صرافی دو انتقال ۱۰ میلیون XRP را به پلت فرم Gopax انجام داد. همچنین ۱۵،۸۰۰،۰۰۰ XRP از بیت استامپ فوق‌الذکر دریافت کرد.

یک نهنگ ناشناس نیز ۴۶,۸۶۹,۵۲۰ XRP را روی یک کیف پول رمزنگاری ناشناس دیگر قرار داد. ارزش این میزان ارز ریپل، ۵۰,۱۳۵,۹۱۰ دلار است.

همچنین در ۵ اکتبر، بایننس ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ XRP از صرافی چینی Huobi دریافت کرد. گذشته از آن صرافی Bittrex مستقر در ایالات متحده هم ۱۲ میلیون XRP را به صرافی Upbit انتقال داده بود.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.