پی پال ویژگی انتقال رمزارزها به کیف پول‌های خارج از پلتفرم خود را راه اندازی کرد

قابلیت های جدید پی پال برای انتقال رمزارزها به کیف پول های خارج از پلتفرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

در ایالات متحده‌ی آمریکا، قابلیت های جدید پی پال برای انتقال رمزارزها به کیف پول های خارج از پلتفرم راه‌اندازی شد. از این پس کاربران Paypal در ایالات متحده می‌توانند توکن‌های بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین را از کیف‌پول‌ها و صرافی‌ها انتقال، ارسال و دریافت کنند. دلیل اصلی تسهیل در معاملات و پرداخت‌های رمزارزی این است که بسیاری از شرکت های برجسته به سمت پرداخت‌های رمزنگاری روی می‌آورند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

قابلیت های جدید پی پال برای انتقال رمزارزها به کیف پول های خارج از پلتفرم

پی پال شروع به پشتیبانی از معاملات بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین بین سایر والت‌ها و صرافی‌ها کرد. البته این ویژگی جدید فقط برای کاربران ساکن ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

با این ویژگی جدید، کاربران Paypal ساکن در ایالات متحده می توانند توکن‌های پشتیبانی شده را به PayPal انتقال دهند و از PayPal به آدرس‌های کیف‌پول خارجی، از جمله صرافی‌ها منتقل کنند. ارسال توکن‌های پشتیبانی شده به سایر حساب‌های پی پال نیز با سرعت بالا، بدون محدودیت زمانی و به طور رایگان امکان پذیر خواهد بود.

از ۷ ژوئن، تعداد معدودی از کاربران منتخب می‌توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند. پس از پایان آزمایش اولیه، بقیه ایالات متحده در هفته‌های آینده به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.

افزایش پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده

اخیراً شرکت‌های زیادی به پرداخت‌های ارز دیجیتال روی آورده‌اند. یکی از معروف‌ترین آن‌ها، Tesla and Space X ایلان ماسک است، که پرداخت‌های خود را به صورت رمزارز نیز می‌پذیرد. سرمایه‌گذاران حدس می زنند که ماسک ممکن است یک ویژگی پرداخت رمزنگاری را نیز به توییتر اضافه کند.

یکی از جدیدترین گام‌ها در زمینه پرداخت کریپتو را یک ارائه‌دهنده خدمات پرداخت آنلاین به نام checkout.com برداشته است. در آوریل ۲۰۲۲، نیز شرکت سینمایی آمریکایی AMC Theaters پذیرش پرداخت Dogecoin و Shiba Inu را آغاز کرد. این شرکت در ابتدا پذیرش بیت‌کوین، اتر، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش را آغاز کرده بود.

منبع: cryptoslate

اتریوم بیت کوین بیت کوین‌ کش دوج کوین ریپل شیبا اینو لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.