BCH
Bitcoin Cash - بیت کوین‌ کش
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

بیت کوین‌ کش چیست؟

پروژه ارز دیجیتال بیت کوین کش (Bitcoin Cash) در سال ۲۰۱۷ از هاردفورک در بلاکچین بیت کوین به‌وجود آمد. این فورک برای برطرف کردن کندی تراکنش‌‌ و هزینه‌های بالای آن در شبکه بیت کوین ایجاد شد. در بلاکچین بیت کوین کش، اندازه بلاک‌ها از ۱ مگابایت در بلاکچین بیت کوین تا حداکثر ۳۲ مگابایت افزایش یافت، تا سرعت پردازش تراکنش‌ها بیشتر شود و به‌تبع هزینه آن‌ها کاهش پیدا کند. این بلاکچین دارای یک رمزارز اختصاصی است که با نام و نماد BCH‌ در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. ارز دیجیتال BCH‌ در دسته ارزهای قابل استخراج قرار دارد و مانند بیت کوین تعداد آن به ۲۱ میلیون واحد محدود شده است. ارز BCH تنها ۵ ماه بعد از عرضه بالاترین قیمت تاریخ خود را تجربه کرد و در حال حاضر از رمزارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است.

خرید بیت کوین‌ کش

برای خرید ارز BCH یا همان بیتکوین کش، کافی است به حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان مراجعه کرده و با پرداخت حداقل ۲ میلیون تومان معامله خود را انجام دهید. انجام تمامی معاملات رمزار در سامانه ما به دلیل ساده و روان بودن رابط کاربری آن آسان و سریع انجام می‌شود. همچنین در بخش تحریریه بیتستان مقالات تحلیلی و آموزشی ارز دیجیتال به‌طور هفتگی تهیه و منتشر می‌شود که با مطالعه آن‌ها می‌توانید ایده‌آل‌ترین موقعیت برای انجام معاملات خود را تعیین کنید. در تمامی مراحل معامله همکاران ما در بخش پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مشکلات و پرسش‌های شما و رفع دغدغه‌های‌تان خواهند بود.

فروش بیت کوین‌ کش

امکان فروش ارز دیجیتال بیت کوین کش نیز در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه دارایی BCH خود را به ریال یا سایر رمزارزهایی که در فهرست معاملاتی بیتستان پشتیبانی می‌شوند، تبدیل کنند. مقالات تحلیل بیت کوین کش در وبلاگ ما قابل دسترس است؛ شما با مطالعه این مطالب می‌توانید مناسب‌ترین شرایط و موقعیت بازار را برای مبادله رمزارزهای خود تعیین کنید. در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق آیکون گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت با همکاران‌مان در بخش پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های بیت کوین کش

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های بیت کوین‌ کش