سقوط قیمت بیت کوین کش به زیر ۲۵۰ دلار: آیا این افت ادامه خواهد داشت؟

سقوط قیمت بیت کوین کش به زیر ۲۵۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال تلاش خرس‌های بازار برای کنترل روند بازار بیت‌کوین کش، قیمت این توکن به زیر ۲۵۰ دلار سقوط کرد. علیرغم سقوط قیمت بیت کوین کش به زیر ۲۵۰ دلار، تعداد خریداران این توکن همچنان در حال افزایش است؛ اما آیا افزایش تعداد خریداران می‌تواند مانع افت قیمت شود؟

سقوط قیمت بیت کوین کش به زیر ۲۵۰ دلار

بیت‌کوین کش اواخر ماه ژوئن یک روند صعودی را آغاز کرد. با آغاز این روند، قیمت به ۳۲۹ دار که بالاترین قیمت ثبت شده در سال ۲۰۲۳ بود، رسید. با این حال خرس‌های بازار توانستند قیمت را تا سطح حمایتی ۳۱۱ دلار پایین کشیده و منجر به سقوط ۳۰ درصدی قیمت شوند.

در حالی که خریداران این رمزارز در حال بیشتر شدن هستند، با افزایش فشار از سمت فروشندگان، قیمت می‌تواند به زیر ۲۵۰ دلار سقوط کند. اگر بیت‌کوین کش نتواند این ضرر و زیان را جبران نماید، گاوهای بازار متحمل ضررهای زیادی می‌شوند.

سقوط قیمت بیت کوین کش به زیر ۲۵۰ دلار

شایان ذکر است که شاخص قدرت نسبی این توکن نیز زیر ۵۰ (منطقه خنثی) قرار دارد. شاخص‌های بازار کاهش فشار خرید و خروج سرمایه قوی این توکن را نشان می‌دهد.

نمودار قیمتی ۱۲ ساعته نشان نیز می‌دهد که خرس‌ها قیمت را به زیر سطح حمایت کلیدی ۲۴۸ دلار رسانده‌اند. با این حال، صعود قیمت بیت‌کوین به ۳۱ هزار دلار می‌تواند منجر به رشد قیمت این توکن نیز بشود.

سقوط قیمت بیت کوین کش به زیر ۲۵۰ دلار

منبع: ambcrypto

بیت کوین‌ کش
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.