حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال به شدت رشد کرد!

رشد 136 درصدی حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته حدود 136 درصد افزایش یافت. به دنبال رشد 136 درصدی حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال قیمت رمزارزهای محبوب بازار نیز تغییر کرد و بهبود جزئی به ثبت رساندند.

رشد 136 درصدی حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال

حجم معاملات بازار جهانی کریپتو در 24 ساعت گذشته به میزان قابل توجه 136 درصد افزایش یافته است. طبق داده‌های پلتفرم CoinMarketCap، معامله‌گران بازار در روز گذشته بیش از 56/26 میلیارد دلار توکن خرید و فروش کرده‌اند.

به دنبال این رشد نیز بسیاری از رمزارزهای بازار از جمله بیت‌کوین روند صعودی به خود گرفتند. شایان ذکر است که بسیاری از آلت‌کوین‌ها نیز رشد قیمت داشتند. به عنوان مثال، بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته 5/59 درصد، STX حدود 18/09 درصد و تن‌کوین 15/91 درصد رشد کرده‌اند.

جالب است بدانید که بیت‌کوین کش نیز رشد قابل توجهی داشته. با توجه به داده‌های موجود، بیش از نیم میلیارد دلار توکن BCH توسط سرمایه‌گذاران بازار خرید و فروش شده. در حال حاضر این توکن با قیمت 215,53 دلار معامله می‌شود.

رمزارزهای دیگری که در 24 ساعت گذشته رشد قابل توجهی داشتند، توکن‌های پپه و سولانا بودند. دلیل این افزایش حجم معاملات و بالا رفتن قیمت رمزارزهای محبوب، به پیروزی گری اسکیل در برابر SEC باز می‌گردد، چرا اکه احتمال تایید ETFهای بیت‌کوین به شدت بالا رفته است.

رشد 136 درصدی حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال

منبع: coinedition

بیت کوین بیت کوین‌ کش سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.