رشد ۸ درصدی قیمت بیت‌کوین کش: نهنگ‌ها وارد بازار این آلت‌کوین مهم شده‌اند!

رشد ۸ درصدی قیمت بیت کوین کش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: اولین نسخه هارد فورک بیت‌کوین یعنی بیت‌کوین کش در 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد رشد کرده است. بر اساس گزارشات، رشد ۸ درصدی قیمت بیت کوین کش ناشی از خرید این توکن توسط نهنگ‌های بزرگ بازار بوده؛ اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت با خیر؟

رشد ۸ درصدی قیمت بیت کوین کش

اولین نسخه هارد فورک بیت‌کوین یعنی بیت‌کوین کش در 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد رشد کرده. این آلت‌کوین مهم بازار در چند ماه گذشته نیز روند صعودی خوبی داشت. با توجه به داده‌ها BCH در بازه زمانی یک ماهه، حدود 16/39 درصد و در بازه زمانی شش ماهه بیش از 89/67 درصد رشد کرده است.

طبق اطلاعات و گزارشات منتشر شده، این افزایش قیمت ناشی از خرید توکن توسط نهنگ‌های بزرگ بازار بوده است.

نهنگ‌هایی که بین 100 هزار تا 10 میلیون بیت‌کوین کش دارند، در مجموع 3/47 میلیون BCH در کیف پول خود داشتند. امروز این مقدار به 3/86 میلیون BCH رسیده. به گفته فعالان بازار نهنگ‌ها بیش از 120 هزار BCH خریداری کرده‌اند.

رشد ۸ درصدی قیمت بیت کوین کش

اگر این دارندگان به خرید خود ادامه دهند، در هفته‌های آینده شاهد رشد بیشتر توکن خواهیم بود.

رشد ۸ درصدی قیمت بیت کوین کش

در حال حاضر این توکن در محدوده قیمتی 229/80 دلار معامله می‌شود. اگر BCH بتواند سطح فعلی را حفظ کند، باید منتظر به چالش کشیده شدن سطوح مقاومتی 249/79 دلار و 273/14 دلار باشیم.

در صورتی که BCH نتواند موقعیت فعلی خود را حفظ کند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا سطوح پشتیبانی 186/25 دلار و بعد 168/09 دلار افت کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر عدد 64/84 را نشان می‌دهد و میانگین متحرک ساده 14 روزه (SMA) بالاتر از نقطه میانی روی عدد 52 قرار دارد. این شاخص‌های جمعی نشان دهنده چشم انداز صعودی برای بیت‌کوین کش هستند.

منبع: coingape

بیت کوین‌ کش
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.