استیبل‌کوین جدیدی به اسم GHO توسط توسعه دهندگان Aava عرضه شد

راه اندازی استیبل کوین جدیدی به اسم GHO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: پروتکل مالی غیرمتمرکز Aave، استیبل‌کوین جدیدی به اسم GHO که مبتنی بر دلار آمریکا است را در شبکه اصلی اتریوم راه‌اندازی کرد. راه اندازی استیبل کوین جدیدی به اسم GHO در یک پست وبلاگی اطلاع رسانی شده است.

راه اندازی استیبل کوین جدیدی به اسم GHO

پروتکل مالی غیرمتمرکز Aave، استیبل‌کوین جدیدی را به اسم GHO که مبتنی بر دلار ایالات متحده است، راه‌اندازی کرد. این توکن در شبکه اصلی اتریوم راه‌اندازی شده. سازندگان این توکن را به عنوان یک دارایی “غیرمتمرکز” توصیف کردند.

شایان ذکر است که این استیبل‌کوین توسط بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم پشتیبانی می‌شود.

راه اندازی استیبل کوین جدیدی به اسم GHO

راه‌اندازی GHO در شبکه اتریوم، پس از رای گیری سرمایه‌گذاران انجام شد که تقریبا 100 درصد از 424 آدرس شرکت‌کننده، به عرضه‌ی استیبل‌کوین جدید رأی دادند.

به گفته‌ی توسعه دهندگان Aave، دارایی‌هایی که از این استیبل‌کوین پشتیبانی می‌کنند، شفاف و قابل تأیید هستند. توسعه دهندگان این پلتفرم در مصاحبه اخیری که داشتند، بیان کردند:

تراکنش‌های پلتفرم aava از طریق قراردادهای هوشمند خود اجرا انجام می‌شوند و تمام داده‌های مربوط به تراکنش‌های GHO مستقیما از زنجیره بلوکی یا از طریق رابط‌های کاربری متعدد در دسترس خواهند بود.

راه اندازی استیبل کوین جدیدی به اسم GHO

در حال حاضر، کاربران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند در بازار Aave Protocol V3 Ethereum از استیبل‌کوین GHO به عنوان ضامن استفاده کنند.

راه‌اندازی GHO نشان‌دهنده پیشرفت دیگری در حوزه استیبل‌کوین‌های الگوریتمی بومی DeFi است. 4 می، پروتکل DeFi Curve پرچمدار الگوریتمی نیز استیبل‌کوین crvUSD خود را راه اندازی کرد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، امروز استیبل‌کوین GHO با قیمت 0/9927 دلار معامله می‌شود. شایان ذکر است که قیمت این توکن در 16 جولای تا 0/9814 دلار کاهش یافته بود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.