نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران به شدت در حال ذخیره کردن بیت کوین هستند: قیمت این ارز افزایش خواهد یافت؟

نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران در حال انباشت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: یکی از تحلیلگران برتر صنعت بلاک‌چین معتقد است که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران در حال انباشت بیت کوین هستند، چرا که اکنون بیش از ۲۸۰ میلیارد دلار بیت‌کوین در اختیار دارند. همین امر می‌تواند موجب شود که قیمت بیت‌کوین در آینده افزایش پیدا کند و دوباره به روند صعودی باز گردد.

نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران در حال انباشت بیت کوین

یک تحلیلگر محبوب صنعت ارزهای دیجیتال فاش کرد که بیت‌کوین در حال گذراندن مرحله انباشت شدید است، به طوری که نهادهای بزرگ (سرمایه‌گذاران و نهنگ‌ها) اکنون صدها میلیارد دلار بیت‌کوین ذخیره کرده‌اند.

ویلیام کلمنته (William Clemente) در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه Blockware Intelligence، گفته که علیرغم بی ثبات بودن قیمت بیت‌کوین، فعالان بازار در حال خرید و نگهداری بیت‌کوین هستند.

این میزان خارج شدن بیت‌کوین از صرافی‌ها تنها ۳ بار در تاریخ به وقوع پیوسته است. مارس و دسامبر ۲۰۲۰ و سپتامبر ۲۰۲۱ تاریخ‌هایی بودند که این میزان بیت‌کوین از صرافی‌ها خارج و ذخیره شده بود.

نمودار روند ذخیره بیت کوین

همراه با خروج گسترده بیت‌کوین از مبادلات دارایی‌های دیجیتال، کلمنته تاکید می‌کند که نهنگ‌ها پس از تخلیه ذخایر بیت‌کوین خود در زمان افزایش قیمت، حال دوباره این رمزارز را با قیمت مناسب‌تری خرید و ذخیره می‌کنند.

با نگاهی به داده‌های کلمنته، نهنگ‌های بیت‌کوین اکنون مجموعاً بیش از ۶/۹۵ میلیون BTC به ارزش بیش از ۲۸۰/۵۹ میلیارد دلار در اختیار دارند.

نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران در حال انباشت بیت کوین

منبع: dailyhodl

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.