سرمایه‌گذاران خرد در حال بازگشت به سمت بیت‌کوین هستند: تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین افزایش یافت

افزایش ۱ میلیونی تعداد کیف پول های بیت کوین در نوامبر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، تعداد کیف‌‌پول‌های رمزارز بیت‌کوین در ماه نوامبر به طور قابل توجهی افزایش یافت. با ما همراه باشید تا از جزئیات افزایش ۱ میلیونی تعداد کیف پول های بیت کوین در نوامبر مطلع شوید.

افزایش ۱ میلیونی تعداد کیف پول های بیت کوین در نوامبر

براساس گزارشات ارائه شده از Glassnode، تعداد کیف‌پول‌های جدید اضافه شده از اول ماه نوابر تا آغاز دسامبر حدود 913 هزار کیف بده است.

تحلیلگر زنجیره‌ای On-Chain College، داده‌های جالبی را منتشر کرد که براساس آن سرمایه‌گذاران خرد در حال بازگشت به سمت بیت‌کوین هتند و این داده‌ها روند پذیرش را نشان می‌دهد.

علیرغم روند نزولی بیت‌کوین، از ژوئن سال ۲۰۲۰ تا دسامبر ۲۰۲۱ تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین تقریبا افزایش ۴۰ میلیونی داشته است.

افزایش ۱ میلیونی تعداد کیف پول های بیت کوین

Glassnode متریک تعادل غیر صفر (Non- zero balance) را به عنوان کیف‌پول‌هایی توصیف می‌کند که میزان توکن آن‌ها برابر است. زمانی که این متریک افزایش داشته باشد، کاربران جدیدی وارد شبکه بیت‌کوین می‌شوند. هنگامی که روند متریک نزولی باشد، کاربران در حال خالی‌کردن کیف‌پول‌های خود هستند.

براساس گزارشات، در ماه دسامبر تعداد کیف‌پول‌هایی که دارای ۱ بیت‌کوین یا کمتر از آن هستند، به بالاترین حد خود رسیده است.

با این حال، ویلیام کلمنته (William Clemente)، نمودارهایی را در توییتر منتشر کرد و بیان کرد که علاقه سرمایه‌گذاران خرد به بیت‌کوین از بهار کمتر شده است.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.