علاقه سرمایه گذاران کوچک به خرید بیت کوین و افزایش قیمت این رمزارز

علاقه سرمایه گذاران کوچک به خرید بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۰

بعد از آن که استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در چین ممنوع اعلام شد، قیمت برخی از ارزها به خصوص بیت کوین، ۵ درصد سقوط داشتند. اما همین سقوط و افت قیمت باعث شد تا سرمایه گذران خرد بتوانند وارد این حوزه شوند و با سرمایه خود، اقدام به خرید بیت کوین کنند. علاقه سرمایه گذاران کوچک به خرید بیت کوین موجب شد تا این ارز جانی دوباره بگیرد و به بالاتر از سطح ۴۰ هزار دلار برسد. با بیتستان همراه باشید تا در این باره جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

علاقه سرمایه گذاران کوچک به خرید بیت کوین

در یک اتفاق جالب، سقوط بازار که به طور معمول منجر به فروش بیشتر می‌شد، این بار بر عکس عمل کرد و موجب تمایل مجدد سهامداران کوچک به بازار کریپتوکارنسی گشت. این بخش از بازار، سرمایه گذارانی را شامل می‌شود که حداقل ۰,۱ بیت کوین در کیف پول خود دارند و اگر مجموع دارایی بیت کوین این افراد را در نظر بگیریم، تقریباً ۴,۳۰۰ دلار بیت کوین خواهد شد.

داده‌ها نشان می‌دهد که با کاهش قیمت در روز شنبه، تعداد معامله گران خرد خرید بیت کوین بیشتر گشته و منجر به افزایش تعداد اشخاصی شد که حداقل ۰,۱ بیت کوین داشتند. این استقبال زیاد از سمت معامله گران کوچک باعث شد تا میزان افرادی که حداقل ۰,۱ بیت کوین دارند، نسبت به ۴ ماه قبل، افزایش زیادی داشته باشد.

علاقه سرمایه گذاران کوچک به خرید بیت کوین

جالب است بدانید که در حال حاضر، میزان دارندگان ۰,۱ بیت کوین در جهان، به ۳,۲۵ میلیون نفر می‌رسد.

همان طور که می‌دانید، میزان بازده و ارزش افزوده بیت کوین در چند سال اخیر، بدون وقفه افزایش داشته و همین امر موجب شده تا اعتماد افراد علاقه مند به این حوزه، بیشتر جلب شود و سرمایه خود را وارد حوزه خرید و فروش بیت کوین کنند.

همچنین نهنگ‌هایی که حداقل بین ۱۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ BTC در کیف پول خود دارند، با هر سقوط بازار؛ علاقه بیشتری به خرید این رمزارز از خود نشان می‌دهند.

خرید بیت کوین و افزایش قیمت این رمزارز

در حال حاضر قیمت بیت کوین دوباره حالت صعودی به خود گرفته و نسبت به هفته قبل گزارشات مثبتی از خود ارائه می‌دهد. همین امر نیز به مرور زمان باعث می‌شود تا افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در این رمزارز، بیشتر شوند.

منبع: bitcoinist

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.