روند بیت‌کوین دوباره صعودی شد: آیا کل بازار کریپتو رشد خواهد کرد؟

رشد دوباره بیت کوین و امیدواری برای رشد کل بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته رشد خیره کننده‌ای را تجربه کرده و به سطح 67.400 دلار رسیده. با این رشد سرمایه‌گذاران بازار نیز به آغاز دوباره روند صعودی این رمزارز و بازار ارزهای دیجیتال امیدوار شدند. رشد دوباره بیت کوین و امیدواری برای رشد کل بازار درست زمانی رخ داده که بسیاری از تحلیلگران بازار، به رشد دوباره این رمزارز امیدی نداشتند.

رشد دوباره بیت کوین و امیدواری برای رشد کل بازار

بر اساس گزارشات ارائه شده، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته با جهشی قابل توجه به ۶۷,۴۰۰ دلار رسید و در حال حاضر نیز با افت جزئی در محدوده‌ی 67.114 دلار معامله می‌شود.

این رشد چشمگیر قیمت بیت‌کوین، برای آلت‌کوین‌ها نویدبخش تلقی می‌شود؛ با این حال، برخی از سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به اصلاحات عمیق‌تر احتمالی بازار ابراز تردید و نگرانی می‌کنند.

جالب است بدانید که گاوهای این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته توانسته‌اند قیمت BTC را بالاتر از سطح حمایتی کلیدی ۶۵,۰۰۰ دلار نگه دارند.

این اتفاق (روند ثابت بیت‌کوین در یک هفته گذشته) منجر به ضررهای قابل توجهی برای آلت‌کوین‌ها شده است. در حالی که برخی از کارشناسان انتظار یک افت احتمالی را دارند، برخی دیگر امیدوارند که BTC بتواند ATH جدیدی را ثبت کند.

یودا، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، با ابراز اطمینان خاطر نشان کرد که حفظ قیمت بیت‌کوین در سطح 67 هزار دلار، احتمال وقوع یک اصلاح عمیق را کاهش می‌دهد.

در مقابل نیز Rekt Capital بیان کرد که افت ۱۵ درصدی قیمت بیت‌کوین از ۶۶,۴۲۱ دلار به ۵۶,۷۹۰ دلار که در ۲۴ آوریل مشاهده شد، نشان‌دهنده آغاز یک روند نزولی برای این ارز دیجیتال است.

با رسیدن قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۷,۰۰۰ دلار، سایر ارزهای دیجیتال نیز شاهد افزایش قیمت بوده‌اند. اتریوم (ETH) به سطح ۳,۱۰۰ دلار بازگشت و سولانا (SOL) نیز به سطح ۱۷۵ دلار رسید. کارشناسان بر این باورند که بازپس‌گیری سطوح حمایتی کلیدی و تحرکات اخیر، از ویژگی‌های بازارهای صعودی است.

منبع: bitcoinhaber

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.