دلیل افت قیمت بیت کوین تا ۲۳ هزار دلار چیست؟

دلیل افت قیمت بیت کوین تا ۲۳ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: جمعه قیمت بیت‌کوین شدیدا کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح روزانه‌ی خود یعنی ۲۳ هزار دلار رسید. این عدد نشان از افت بیش از ۳ درصدی این رمزارز است. دلیل افت قیمت بیت کوین تا ۲۳ هزار دلار را می‌توان داده‌های منتشر شده توسط فدرال رزرو در مورد تورم دانست.

دلیل افت قیمت بیت کوین تا ۲۳ هزار دلار

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهند که بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۳ درصد افت قیمت داشته. طبق داده‌ها روز جمعه قیمت بیت‌کوین سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح روزانه‌ی خود یعنی ۲۳ هزار دلار رسید.

می‌توان گفت کاهش قیمت بیت‌کوین، روند نزولی سهام ایالات متحده را دنبال کرده، زیرا شاخص میانگین داوجونز نیز قبل از سقوط بیت‌کوین، ۳۹۰ واحد معادل ۱/۲ درصد سقوط کرده بود، این در حالی است که همزمان با آن S&P 500 و نزدک کامپوزیت به ترتیب ۱/۶ درصد و ۲ درصد افت کرده‌اند.

این هفته برای سرمایه‌گذاران هفته‌ی خوبی نبود و میانگین‌های اصلی سقوط کردند که همین امر در حال حاضر باعث افزایش حس ناامنی بین سرمایه‌گذاران شده است.

هفته گذشته داده‌هایی منتشر شدند که نشان می‌دادند مخارج مصرف شخصی ماهانه از دسامبر تا ژانویه ۰/۶ درصد افزایش یافته که ۰/۳ درصد از آمار پیش‌بینی شده بیشتر است. این امر خود به نبرد داغ علیه تورم دامن زد و پس از آن میانگین‌های اصلی شدیدا افت کردند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.