بیت کوین به دنبال اعلام ورشکستگی جنسیس گلوبال دوباره سقوط خواهد کرد؟

احتمال سقوط دوباره بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ دی ۱۴۰۱

بیتستان: جنسیس گلوبال (Genesis Global Capital) درحال حاضر در وضعیت شدیدا خطرناکی قرار دارد و اگر نقدینگی لازم برای ادامه فعالیت خود را تامین نکند، ورشکسته خواهد شد. این امر اثر منفی زیادی بر بازار رمزارزها خواهد گذاشت و با ادامه‌ی این روند احتمال سقوط دوباره بیت کوین قوت پیدا خواهد کرد.

احتمال سقوط دوباره بیت کوین

حوزه‌ی کریپتو دوباره با یک بحران ورشکستگی بزرگ دیگر روبه‌رو است و تاثیر خود را از همین حالا روی بیت کوین گذاشته، چرا که فشار فروش این رمزارز دوباره شدت گرفته. طبق گزارش اخیر بلومبرگ، غول صنعت ارزهای دیجیتال یعنی جنسیس گلوبال کپیتال (Genesis Global Capital) به دنبال افزایش فشارها، مذاکرات محرمانه طولانی مدتی با طلبکاران برگزار کرده و ظاهراً در حال آماده شدن برای تشکیل پرونده ورشکستگی است.

ورشکستگی جنسیس گلوبال کپیتال تاثیرات منفی زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. البته در حال حاضر شرکت‌های حقوقی برجسته وال استریت مانند Kirkland & Ellis و Proskauer Rose برای نجات بازار کریپتو از خطر احتمالی، با طلبکاران در حال گفت و گو هستند.

بلافاصله پس از اعلام ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، شرکت جنسیس گلوبال کپیتال نیز در ۱۶ نوامبر مورد بررسی‌های حقوقی قرار گرفت. مشکلات شرکت جنسیس گلوبال کپیتال به سرعت روی سراسر صنعت رمزنگاری تاثیر منفی گذاشت و صرافی Gemini که توسط Cameron و Tyler Winklevoss اداره می‌شود، یکی از شرکت‌هایی بود که از این موضوع ضربه‌ی بزرگی خورد.

صرافی Gemini مجبور شد برنامه Gemini Earn خود را متوقف کند، زیرا طلبکاران قادر به دریافت پول خود نبودند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.