کوسه‌ها در حال انباشت ETH هستند: قیمت اتریوم افزایش خواهد یافت؟

افزایش ذخیره ETH توسط کوسه های اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۱

بیتستان: پلتفرم Santiment اعلام کرد که کوسه‌ها مقدار قابل توجهی اتریوم را در کیف پول‌های خود ذخیره کرده‌اند. افزایش ذخیره ETH توسط کوسه های اتریوم روی قیمت این رمزارز شدیدا تأثیر گذاشته. افراد زیادی نیز معتقدند که این افزایش قیمت فقط یک حباب است و به زودی تغییر خواهد کرد.

Santiment روز ۱۲ ژانویه، توییتی منتشر و در آن اعلام کرده بود که کوسه‌ها مقدار قابل توجهی اتریوم را در کیف پول‌های خود ذخیره کرده‌اند که همین امر باعث افزایش قیمت اتریوم شده است. روند انباشت یا ذخیره‌ی یک رمزارز توسط سرمایه‌گذاران می‌تواند بر احساسات و حتی روند قیمت آن رمزارز نیز تاثیر بگذارد.

افزایش ذخیره ETH توسط کوسه های اتریوم

داده‌های Glassnode نیز افزایش علاقه آدرس‌های دارای بیش از ۱۰ ETH به انباشت این رمزارز را نشان می‌دهند.

آیا این روند صعودی، حباب است؟

آیا این روند صعودی، حباب است؟

طبق داده‌های MAC_D از پلتفرم Crypto Quant، علاوه بر قیمت اتریوم نگرانی‌ها نیز حول این رمزارز بیشتر شده، زیرا بسیاری معتقدند این روند صعودی فقط یک حباب قیمتی است. شاخص Short Term Holder SOPR که احساسات سرمایه گذاران کوتاه مدت را بررسی می‌کند، اولین شاخصی بود که نشانه‌های ترس از حباب بودن این روند را نشان می‌داد.

دومین شاخصی که نشان از حباب بودن این روند دارد، شاخص تسلط اتریوم است که قدرت نسبی اتریوم را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین اندازه‌گیری می‌کند. افزایش بیش از ۲۰ درصدی این شاخص نشان می‌دهد که آلت‌کوین‌ها در مقایسه با بیت‌کوین در حال افزایش بیش از حد هستند که می‌تواند نشانه‌ای از حباب بودن روند آن‌ها باشد.

کاهش جزئی در ارزش بیت‌کوین می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد.

آیا این روند صعودی، حباب است؟

آیا معامله‌گران اتریوم برنامه‌های کوتاه مدت دارند؟

یکی دیگر از شاخص‌هایی که نشان می‌دهد تمایل سرمایه‌گذاران به فروش بیشتر شده، افزایش نسبت MVRV است. افزایش نسبت MVRV نشان از تغییرات در معاملات بلند مدت یا کوتاه مدت را نشان می‌دهد که در حال حاضر می‌توان گفت بسیاری از دارندگان کوتاه مدت اتریوم می‌توانند از فروش اتریوم خود سود ببرند.

همین امر می‌تواند تاثیرات منفی زیادی به همراه داشته باشد و فشار فروش اتریوم را افزایش دهد.

معامله‌گران اتریوم برنامه‌های کوتاه مدت دارند

این فشار فزاینده فروش می‌تواند یکی از دلایلی باشد که معامله‌گران ترجیح می‌دهند به طور کوتاه مدت روی این رمزارز سرمایه‌گذاری کنند. داده‌های Coinglass نشان می‌دهند که تعداد پوزیشن‌های فروش اتریوم در چند روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

معامله‌گران اتریوم برنامه‌های کوتاه مدت دارند

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم ۱,۳۹۹/۷۴ دلار بوده و طبق داده‌های CoinMarketCap، اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۸۰ درصد رشد داشته است.

منبع: ambcrypto

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.