بنیانگذار ترون، ۳۳ میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است

خرید ۳۳ میلیون دلار اتریوم توسط بنیانگذار ترون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

جاستین سان، بنیانگذار اتریوم، قبل از ادغام این شبکه ۲۰۶۳۳ توکن اتریوم (ETH) به ارزش ۳۳ میلیون دلار، به کیف‌پول خود اضافه کرد. خرید ۳۳ میلیون دلار اتریوم توسط بنیانگذار ترون می‌تواند نشان از اعتماد سان به افزایش ارزش اتریم پس از ادغام اصلی باشد. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشد.

جاستین سان، بنیانگذار ترون، طی چهار روز گذشته ۲۰۶۳۳ اتریوم (ETH) به ارزش نزدیک به ۳۳ میلیون دلار، به کیف‌پول خود اضافه کرده است.

سان با خرید این مقدار اتریوم از طرح هارد فورک Ethereum PoW (ETHPoW) پشتیبانی می‌کند و خرید این مقدار اتریوم نشانگر اعتماد وی به ادغام شبکه اتریوم است. سان اعلام کرد برای حمایت از ادغام اتریوم، ETHW و ETHS را در صرافی ارز دیجیتال خود Poloniex لیست می‌کند.

جاستین سان طی دو تراکنش در طول ۷ روز گذشته این ۳۳ میلیون دلار اتریوم را خریداری کرد. وی روز دو شنبه ۵۶۳۳ اتریوم به ارزش ۹ میلیون دلار و امروز ۱۴۹۹۹ اتریوم به ارزش ۲۴ میلیون دلار را از طریق صرافی Poloniex خریداری کرده و به کیف‌پول خود افزوده است.

در حال حاضر کیف‌پول جاستین سان ۲۶۸۲۸۰٫۵۸ توکن اتریوم به ارزش ۴۲۵ میلیون دلار دارد.

اتریوم (ETH) و اتریوم کلاسیک (ETC) و تاثیرات آن بر ماینرها

در شرایط عادی پس از ادغام اتریوم و تبدیل آن به الگوریتم اثبات سهام (PoS)، ماینرهای این شبکه باید از کار بیافتند. بنابراین، انجمن EthereumPoW طرحی ایجاد کرده است تا ماینرها بتوانند به استخراج ETH در بلاک‌چین اتریوم PoW پس از ادغام ادامه دهند.

با این حال، ویتالیک بوترین، از بنیانگذاران اتریوم و بعضی دیگر از اینفلوئنسرهای ارزهای دیجیتال، معتقدند که ماینرها باید در اتریوم کلاسیک فعالیت خود را ادامه دهند.

انجمن اتریوم کلاسیک و سازمان ETC معتقد است که این ادغام کارساز نیست و به زودی شکست خواهد خورد.

در همین حین، Chandler Guo و EthereumPoW نسبت به تکمیل آماده‌سازی‌های لازم برای هارد فورک اتریوم قبل از Merge، اطمینان حاصل می‌کنند تا حین ادغام مشکلی پیش نیاید.

جاستین سان و صرافی ارز دیجیتال او Poloniex، از هارد فورک اتریوم پشتیبانی می‌کنند و اعلام کردند که قصد دارند تا قبل از ادغام توکن‌های ETHW و ETHS را لیست کنند.

افزایش قیمت اتریوم (ETH) و اتریوم کلاسیک (ETC)

قیمت ETH با نزدیک شدن به زمان ادغام به بیش از ۲۰۰۰ دلار افزایش یافت. با این حال، زمانی که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران شروع به فروش ETH کردند، قیمت این توکن کاهش پیدا کرده و به ۱۵۸۶ دلار رسید.

در همین حین، قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) به دلیل احتمال تغییر ماینرها پس از ادغام افزایش یافت. در حال حاضر قیمت اتریوم کلاسیک ۳۲٫۶۳ دلار است.

هر دو توکن طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

منبع: coingape

اتریوم اتریوم کلاسیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.