ETC
Ethereum Classic - اتریوم کلاسیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اتریوم کلاسیک چیست؟

در سال ۲۰۱۶ توسعه‌دهندگان پروژه اتریوم تصمیم به راه‌اندازی یک سازمان غیر‌متمرکز به‌منظور تامین سرمایه اولیه برای برنامه‌های غیر‌متمرکز (Dapps)، مبتنی بر بلاکچین اتریوم گرفتند؛ نام این سازمان را DOA گذاشتند که مخفف Decentralized Autonomous Organization به معنای سازمان خودگردان غیرمتمرکز بود. در همان هفته‌های نخست راه‌اندازی پروژه DAO مقاله‌ای منتشر شد که از باگ‌های امنیتی این پروژه می‌گفت و نویسنده مدعی بود که DAO امنیت کافی برای حفظ سرمایه را ندارد. پس از انتشار این مقاله در ماه ژوئن سال همان سال ۳/۶ میلیون از دارایی‌های موجود در صندوق به سرقت رفت و علت وقوع این اتفاق همان باگ‌های امنیتی ذکر شده در مقاله بود. اما طبق قوانین وضع شده در DAO، هکر نمی‌توانست بلافاصله پس از حمله این مبلغ را از صندوق خارج کند و ۲۸ روز پس از ثبت درخواست برای خروج دارای‌ها زمان نیاز بود. در این زمان توسعه‌دهدگان تصمیم به ایجاد یک هارد فورک یا انشعاب بزرگ در شبکه اتریوم گرفتند تا این فورک دارایی‌ها را هرچه سریع‌تر به زنجیره اصلی اتریوم بازگردانند. عده‌ای از اعضای جامعه اتریوم مخالف انجام تغییرات در شبکه بودند. بروز این اختلاف‌ها سبب شد عده‌ای به سمت فورک جدید سوق پیدا کنند و عده‌ای دیگر همچنان فعالیت خود را در زنجیره اصلی ادامه دادند. این اختلاف‌ها و دو دستگی جامعه اتریوم سبب شد فورک جدید تبدیل به یک شبکه مستقل با نام اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) شود. این شبکه دارای یک توکن بومی با نماد اختصاری ETC‌ است. ارز دیجیتال ETC‌ در دسته توکن‌های استخراجی قرار دارد. این توکن در سال اول عرضه، رشد ۱۶۰۰ درصدی را تجربه کرد.

خرید اتریوم کلاسیک

چنان‌چه قصد خرید ارز دیجیتال ETC یا همان اتریوم کلاسیک را دارید، می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در سامانه بیتستان با حداقل پرداختی ۱ میلیون تومان، موجودی ارز ETC خود را شارژ کنید. همچنین می‌توانید برای انجام معامله‌ای دقیق‌تر و در ایده‌آل‌ترین شرایط، از مقالات تحلیل ارز دیجیتال وبلاگ ما کمک بگیرید. به‌خاطر داشته باشید که بخش پشتیبانی بیتستان در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌های شما در رابطه با معاملات کریپتوکارنسی است.

فروش اتریوم کلاسیک

امکان فروش ارز دیجیتالی اتریوم کلاسیک در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران ما با روشی ساده و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند رمزارزهای خود را در این سامانه به ریال سایر ارزهای تحت پشتیبانی بیتستان تبدیل کنند. همچنین ما در بخش تحریریه بیتستان به‌طور هفتگی مقالات تحلیل ارز دیجیتال تهیه و منتشر می‌کنیم. این مقالات شما را در تعیین زمان مناسب جهت مبادله و فروش ارز ETC راهنمایی و کمک می‌کند. در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانید از طریق آیکون چت آنلاین وب‌سایت بیتستان با بخش پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های اتریوم کلاسیک

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان